Stocznie, Statki

Maersk Supply Service wzbogaca swoją flotę o kolejny, przystosowany do zaawansowanych operacji statek - Maersk Connector. Uroczystość przekazania odbyła się w czwartek, 4 lutego.

Zadaniem bazowca prac podwodnych i kablowca Maersk Connector będzie transport oraz instalacja kabli zasilających - na pokładzie została zainstalowana "karuzela" o pojemności 7 tys. ton kabla. Jednostka będzie mogła pracować w trudnych warunkach pogodowych, które szczególnie doskwierają w przypadku operacji w rejonie Morza Północnego.

W marcu 2014 roku jego właściciele podpisali siedmioletni kontrakt na czarter statku z grupą DeepOcean.

Wodowanie kadłuba projektu Damen Offshore Carrier DOC 8500 odbyło się 23 lipca ubiegłego roku w stoczni Damen Shipyards Galati w Rumunii.

Jednostka ma 138 m długości, 27,5 m szerokości oraz pokład roboczy o powierzchni 2200 m2, a także pomieszczenia dla 90 osób.

Poniżej materiał filmowy z wodowania:

AL 

Fot.: Damen Shipyards Group

0 Damen jako przyklad
byłem widziałem, Damen to jest przykład jak powinno się dzisiaj budować statki aby zarabiać. Element zarządzający, który kończy wyższe uczelnie na których wykładają od 100 lat ci sami ludzie ma zawężona perspektywę. Dame to przede wszystkim salony ze statkami, które czekają na klientów. Prototypy taki jak Maersk Connector budują tania siłą roboczą zachowując standardy europejskie daleko od morza na rzekach. pozdrawiam betony z Gdyni.
09 luty 2016 : 08:01 rudobrody | Zgłoś
0 Damen jako przyklad
Element zarządzający i betony to jedna szkoła i jedno środowisko w Polsce i Gdyni. Precyzuje.
09 luty 2016 : 08:05 rudobrody | Zgłoś

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Zaloguj się

1 1 1 1
Waluta Kupno Sprzedaż
USD 4.0629 4.1449
EUR 4.3008 4.3876
CHF 4.5976 4.6904
GBP 5.1639 5.2683

Newsletter