Członkowie New Ocean Alliance, czyli CMA CGM Group, COSCO Container Lines, Evergreen Line i Orient Overseas Container Line (OOCL), ogłosili swoje plany dotyczące wprowadzenia 40 serwisów obsługiwanych przez flotę prawie 350 statków o ładowności 3,5 mln TEU. Armator CMA CGM będzie miał największy udział w sojuszu, oferując 119 statków czyli około 35% łącznego udziału.
Plany armatorów:
20 Transpacyficznych serwisów - około 160 portów do sparowania.
6 Połączeń z Azji do Europy - około 110 portów do sparowania.
5 Połączeń z Azji w rejon Morza Śródziemnego - około 165 portów do sparowania.
3 Połączenia Transatlantyckie - około 70 portów do sparowania.
5 Połączeń z Azji na Bliski Wschód - około 70 portów do sparowania.
2 Połączeń z Azji w rejon Morza Czerwonego - około 35 portów do sparowania.