Jest dobrze, a może być jeszcze lepiej. Liczba pojazdów ciężarowych korzystających z połączenia Helsingør-Helsingborg cały czas rośnie. Entuzjazmu opublikowanymi właśnie wynikami nie kryją przedstawiciele HH Ferries.
Nie sprawdziły się czarne scenariusze sprzed lat, które sugerowały, że po otwarciu mostu nad Sundem ucierpią statystyki przewozów na trasie Helsingør-Helsingborg. Przewoźnik poinformował właśnie, że w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy liczba pojazdów ciężarowych, które znalazły się na promach obsługujących tę linię, wzrosła o 7,4 procent.
Przewoźnik pochwalił się też danymi dotyczącymi oferowanego na trasie pakietu AutoBizz Smart. Osoby korzystające z tego produktu abonamentowego mają gwarancję dostępu do najlepszych propozycji cenowych czy zapewniony przewóz najbliższym promem. Od stycznia do lipca liczba osób, które skorzystały z tej oferty, wzrosła o 18 procent w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego.
Henrik Rørbæk, dyrektor zarządzający z HH-Ferries Group poinformował także o bardzo wysokim poziomie dotyczącym niezawodności usługi pod marką HH-Ferries. W lipcu odbyło się 99,95 procent zaplanowanych na trasie rejsów.
- Zainwestowaliśmy znaczące środki, by dostarczyć wysoki poziom usług naszym podróżnym - powiedział Rørbæk. - Dlatego szczególnie satysfakcjonujące jest móc odnotować, iż nasze starania przynoszą owoce, a nasi pasażerowie mogą korzystać ze stabilnego serwisu na niezmiennie wysokim poziomie w tym pracowitym czasie.
Już w najbliższym czasie operator planuje znaczące inwestycje w rozwój trasy Helsingør-Helsingborg. Promy Tycho Brahe i Aurora, które obsługują to popularne połączenie (każdego dnia obsługuje ono 50 tysięcy pasażerów, 9 tysięcy pojazdów osobowych oraz 1600 pojazdów ciężarowych), mają zostać wyposażone w baterie. Dzięki temu staną się one największymi na świecie promami zasilanymi jedynie energią elektryczną.
- widać, że ważniejsze dla Ciebie jest "dowalić" niż sprawdzenie faktów...
PortalMorski.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.