Inne

Grupa Tallink wprowadza nową identyfikację wizualną swoich czołowych marek: Tallink i Silja Line. Zmiany mają być widoczne dla pasażerów oraz klientów, ale - jak zaznaczyli przedstawiciele firmy - podczas przygotowania nowej oprawy starano się uniknąć rewolucji.

Jak poinformowała firma, zarówno identyfikacja wizualna marek Tallink, jak i Silja Line została odświeżona, zyskując nowoczesny charakter, który dopasowany jest do współczesnych trendów i uświadamia, że firma podąża za zmieniającymi się potrzebami klientów. Ale grupa chciała uniknąć rewolucji, dlatego logo Tallink i Silja Line pozostaną niezmienione. Podczas prac nad zmianami przedsiębiorstwu zależało na tym, by każda z marek zachowała dotychczasową jego wersję. W ten sposób starano się poszanować przywiązanie, jakie wyrażały wobec nich pasażerowie oraz pracownicy.

- Logo każdej z dwóch marek pozostanie takie samo. W ramach zmian skoncentrowano się raczej na zaktualizowaniu i nadaniu bardziej nowoczesnego wyglądu cyfrowych kanałów wykorzystywanych przez grupę, a także w materiałach marketingowych oraz w trakcie kampanii - poinformowała firma w komunikacie.

Więcej >>>

PromySkat.pl

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Zaloguj się

1 1 1 1
Waluta Kupno Sprzedaż
USD 4.0644 4.1466
EUR 4.2243 4.3097
CHF 4.5435 4.6353
GBP 5.1 5.203

Newsletter