Po dość długim okresie oczekiwania przy nabrzeżu postojowym w porcie, najnowszy nabytek Euroafriki trafił na remont - informowało tuż przed świętami Radio Szczecin. Zrealizują go firmy działające na terenie Stoczni Szczecińskiej (dawniej - Szczeciński Park Przemysłowy).
W ramach modernizacji, na statku typu ro-pax dobudowane zostaną kabiny, a rufowa furta promu będzie dostosowana do terminalu w Świnoujściu.
- W tej chwili jesteśmy w fazie ustaleń technicznych i organizacyjnych do tego remontu - mówi Henryk Pająk ze Stoczni Szczecińskiej. - Modernizacja obejmuje duży zakres prac. Cieszymy się, że prom trafił do naszej stoczni. Sądzę, że po tej fazie ustaleń technicznych i organizacyjnych, po świętach, prace ruszą z większym natężeniem.
Armatorem zarządzającym promu jest Euroafrica Services Ltd. ze Szczecina, a armatorem zarejestrowanym - cypryjska spółka Liverina Shipping Co Ltd.
Do transakcji kupna-sprzedaży promu typu ro-pax Puglia doszło formalnie we Włoszech, w czwartek, 28 grudnia 2017 r. Nabywcą jest EuroAfrica (EuroAfrica Shipping Lines Cyprus Ltd.). Prom przebywał w Szczecinie już od 27 stycznia br.
Więcej o promie Copernicus w naszym wcześniejszym materiale: Euroafrica wzmacnia flotę Unity Line promem ro-pax Puglia
Więcej - w serwisie Radia Szczecin.
Radio Szczecin, PBS
fajnie
A konkretnie Stocznia Szczecińska, czy któraś z firm działających na jej terenie.
Czy to prawda czy nie?
Gdyby to byli ludzi z jajami, to by wzieli taką przebudowę promu jako strona kontraktu, wynajęli podwykonawców i zgarnęli kasę
jako generalny wykonawca.
Ale widać, że to ich przerasta.Jaka to stocznia, która tylko kasuje opłaty dzierżawne od firm wynajmujących infrastrukturę.
PortalMorski.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.