W dniu 17 stycznia w Stoczni Szczecińskiej na pochylni Wulkan odbyło się wodowanie kolejnego, ekologicznego promu dla kontrahenta duńskiego.
Prace związane z kadłubem jednostki wykonała szczecińska firma SpawRem. Prom ma 44 metry długości, 12 metrów szerokości i waży 298 ton. Dalsze prace związane z jego wyposażeniem będą prowadzone w Danii.
– To pierwsze wodowanie w Stoczni Szczecińskiej po zmianie nazwy zakładu – powiedział w Radiu Szczecin prezes spółki Andrzej Strzeboński. – To pierwsze promy w Europie, gdzie jest bezemisyjny, stuprocentowy napęd elektryczny i to jest to dobro, które powstaje w Szczecinie. Mam nadzieję, że to zarazi naszych inwestorów, żeby „wejść” w takie napędy – dodał.
rel (Szczeciński Park Przemysłowy) / Radio Szczecin
PS.
"...Dalsze prace związane z jego wyposażeniem będą prowadzone w Danii..."
"– To pierwsze promy w Europie, gdzie jest bezemisyjny, stuprocentowy napęd elektryczny i to jest to dobro, które powstaje w Szczecinie. "
To Szczecin leży w Danii ?
PS. Nie pracuje w SPP, ale staram sie byc obiektywny, czego o tobie powiedzieć nie mozna.
PS. wiesz jaka jest różnica pomiędzy głupim, a rozsądnym" otóz, głupi pisze co wie, rozsądny wie co pisze.
Cytuję za stroną SPP
" WODOWANIE PROMU
W dniu 17.01.2017 w Stoczni Szczecińskiej na pochylni Wulkan odbyło się wodowanie kolejnego ekologicznego promu dla kontrahenta duńskiego.Prace związane z kadłubem jednostki wykonała szczecińska firma Spawrem. Prom ma 44m dł.12m szer. i waży 298ton. Dalsze prace związane z wyposażeniem promu będą prowadzone w Danii."
ROZMIJAMY SIĘ Z PRAWDĄ ALE CÓŻ TO W PORÓWNANIU DO OSIĄGNIĘĆ.
PortalMorski.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.