Stocznie, Statki

W miniony weekend niemiecka firma BVT dostarczyła elementy potrzebne do rozbudowy i przedłużenia statku Primula Seaways grupy DFDS, operującego na trasie Esbjerg-Immingham.

Część kadłuba uformowana w nowej hali do konstrukcji stalowych została przeniesiona na specjalny ponton do transportu ciężkich ładunków - Offshore BHV 1. W ten sposób cała konstrukcja została odholowana do Kaiserhafen.

Planowane przybycie Primula Seaways do Bremerhaven jest datowane na 7 lipca. W stoczni Lloyd Werft statek zostanie pocięty, najpierw pionowo, a następnie w poziomie do ok. 3 metrów poniżej poziomu mostka. Korzystając z tej metody, stocznia ma zamiar oszczędzić czas i trud na separowaniu ramp.

Szacunkowy czas zakończenia prac to 9 sierpnia. W efekcie statek zostanie wydłużony do długości 229,8 metrów (ze 199,8 m). Co więcej, pojemność ładunkowa zostanie zwiększona do wartości 4,650 metrów pasa ładunkowego (z 3831 m), co oznacza łączny wzrost pojemności załadunkowej o ok. 25%.

promy24.com

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Zaloguj się

1 1 1 1
Waluta Kupno Sprzedaż
USD 4.0777 4.1601
EUR 4.2961 4.3829
CHF 4.6158 4.709
GBP 5.1533 5.2575

Newsletter