Żegluga

Firma DFDS będzie w najbliższych latach dynamicznie rozbudowywać swoją flotę. Nowe statki pojawią się m.in. na Morzu Bałtyckim. Przewoźnik zaprezentował właśnie wizualizacje nowych jednostek, które w ciągu najbliższych lat trafią do eksploatacji w tym rejonie.

Złożone w ubiegłym roku zamówienie obejmuje dwie jednostki, które po zakończeniu prac będą służyć do obsługi połączeń pomiędzy Kłajpedą na Litwie a Szwecją i Niemcami. Zostaną one zbudowane w zakładach Guangzhou Shipyard International (GSI). Cała inwestycja zamknie się w sumie ok. 300 milionów dolarów. Każdy ze statków będzie miał linię ładunkową o długości 4500 metrów i będzie mógł przyjąć na pokład 600 pasażerów. Zgodnie z planem, promy powinny rozpocząć obsługę połączeń na Morzu Bałtyckim już w 2021 r.

Więcej >>>

PromySkat.pl 

Nowe ro-pax'y DFDS
Nowe ro-pax'y DFDS
Nowe ro-pax'y DFDSNowe ro-pax'y DFDS
+27 Świnoujście?
Szykują się na Świnoujście? Bo Polska, dzięki radosnej działalności obecnych władz, a ministra Gróbarczyka w szczególności rezygnuje z żeglugi promowej. Nie ma inwestycji, eksploatujemy stado starych i małych promów , a "chluba" jaką jest Polonia skończy w tym roku ćwierć wieku, pora rozglądać się za miękką plażą w Alangu. Nowych promów brak i nie widać perspektywy na nowe (nikt mądry nie wierzy w cyrki jakie Pan Gróbarczyk odwala na pochylni w Szczecinie). TT-Line i DFDS budują już (a nie myślą o zamówieniu gdzieś) nowe promy i pewnie jeszcze za tej kadencji naszych władz wprowadzą je na linie i na tym skończy się działalność Unity Line i PŻB. Przy władzy tak "otwartej na morze". Z kolan nie wstaniemy, tylko padniemy, na pysk.
01 styczeń 2020 : 12:21 UL | Zgłoś
0 A poprzednia władza co zrobiła?
A poprzednia władza co zrobiła? Szykowała się do oddania wszystkiego Niemcom za darmo.
05 styczeń 2020 : 10:08 Julusz | Zgłoś
-16 Gwoli ścisłości....
.... Kolego to co by nie wymyślać to i tak ten rząd jest rzeczywistoście otwarty na sprawy morza i żeglugi jak żaden inny wcześniej. PŻB akurat poradzili sobie i zakupili we wrześniu nowy prom. Ale zgodzę się że kwestia budowy nowych promów w oparciu o stocznie w Szczecinie może zakończyć się blamanżem... Jak dalej oczywiście będzie to wyglądało jak teraz. Ja jeszcze jestem dobrej myśli :).
01 styczeń 2020 : 16:10 GEDAN | Zgłoś
+17 ??
Ten rząd, w szczególności Minister Gróbarczyk to grabarze Polski Morskiej. Cała ich "morskość" to tylko propagandowa wydmuszka, a praktycznie wszystkie działania są działaniami na szkodę ostatnich firm które jakoś sobie jeszcze w polskiej gospodarce morskiej radzą. Poprzednicy byli tragicznie, ale teraz to jest już katastrofa. Mam nadzieję, że Gróbarczyk stanie kiedyś przed Trybunałem Stanu za doprowadzenie do upadku całej polskiej żeglugi promowej, bo teraz jest już chyba za późno, to już jest równia pochyła i czekanie na nowe promu konkurencji które zakończą byt Unity Line i Polferries.
01 styczeń 2020 : 19:17 Prom | Zgłoś
+12 Promy
Departament Propagandy ministerstwa od spraw morskich odwalił kawał dobrej roboty. Okazuje się, że mimo iż ministerstwo Gróbarczyka przez przeszło 4 lata nie dokonało niczego ważnego, niczego co poprawiłoby stan polskiej gospodarki morskiej, wciąż wśród części narodu jest nadzieja , że odrodzi się przemysĺ stoczniowy, źe armatorzy dostaną nowe promy, że kombinowany transport intermodalny to kwestia jedynie kilku lat a nie dziesięcioleci, itd. Symbolem jest tutaj element stępki promu nie będący elementem stępki, wciąż sterczącej na pochylni niczym czyrak na d...e.
02 styczeń 2020 : 07:40 Andy | Zgłoś
+9 Brnięcie w bagnie
Czy ktoś tam teraz wie co znaczą słowa : kompetencja , profesjonalizm , doświadczenie i autorytet w branży? Tych przymiotów nie trzeba posiadać np. przy zbieraniu ziemniaków , grabieniu trawy itp. Zniszczono najlepszą stocznię państwową w Świnoujściu , jest to obraz zarządców przemysłem stoczniowym w RP . Mimo , że ponad cztery lata temu przed wyborami padła deklaracja publiczna , że po wygranych wyborach przez PiS , MSR S.A. w Świnoujściu zostanie odłączona od szczecina , to przez ponad cztery lata dokonano dalszego niszczenia , zgodnie z rozpoczętym procesem przez ich konkurentów . Prom w szczecinie nie powstanie , bo nie ma tam stoczni w pełnym tego słowa znaczeniu . Jesienią 2019 roku wyższy rangą przedstawiciel zapewniał po raz któryś , że do końca roku 2019 zaczną palić blachy na prom . Okazuje się , że na razie palą głupa , jak mawia znany klasyk warsiawski .
02 styczeń 2020 : 12:12 Marsjanie | Zgłoś
+1 Lobby Uniwerku Sopockiego
Jak długo lobby z Uniwersytetu Sopockiego otwartego dla judeobolszewickiej gawiedzi , stalinowskich POmiotów tacy jak Kwasniewski, Lewandowski, Bielecki będą kontrolować instytucje, stocznie, porty, firmy armatorskie oraz urzędy, tak długo będzie marazm i złodziejstwo! Znam przypadki sabotowania polskich statków przez PSC w Gdyni!
14 styczeń 2020 : 14:49 roman22 | Zgłoś
+2 Polskie promy
W rok zbudują a u nas 20 lat będą robić w takim tempie i się okaże że 3 razy tyle kosztował
02 styczeń 2020 : 16:05 Jasiu | Zgłoś

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Zaloguj się

1 1 1 1
Waluta Kupno Sprzedaż
USD 4.0665 4.1487
EUR 4.2261 4.3115
CHF 4.5255 4.6169
GBP 5.0933 5.1961

Newsletter