Żegluga

Nowy, zbudowany w Chinach dla DFDS prom towarowy, został już oficjalnie przekazany armatorowi. To pierwszy z sześciu zakontraktowanych w Państwie Środka gigantów, które zasilą flotę popularnego przewoźnika.

Zbudowany w zakładach Jinling Shipyard prom ma 235 metrów długości i dysponuje linią ładunkową o długości 6700 metrów. Dzięki temu jednorazowo będzie mógł zabrać na swój pokład 450 naczep. Gothia Seaways – bo tak na razie nazywa się najnowszy nabytek duńskiego operatora – rozpoczął już swoją podróż do Europy. Statek znajduje się jeszcze na chińskich wodach terytorialnych, a pierwszym przystankiem na jego drodze do celu będzie Singapur.

Zgodnie z pierwotnymi założeniami, pierwsze z całej serii promów budowanych w Chinach dla DFDS miały obsługiwać połączenia na Morzu Północnym. Wiadomo już jednak, że tak się nie stanie. Pierwsze dwa trafią na Morze Śródziemne.

Więcej >>>

PromySkat.pl

+9 Wzór
Wzór do naśladowania.Finansowanie-Kontrakt- Budowa.Prom ma zarabiać kasę, a nie być przedmiotem politycznych obietnic.
Nasi sezonują 2 lata stępkę, a w tym czasie DFDS wprowadza prom do eksploatacji.
Uczcie się p. Gróbarczyk , Brudziński, Zaręba etc .Wszak topicie nasze wspólne pieniądze w polityczny twór/Prom dla PŻB/, ktorego proces budowy nijak ma się do zasad bussinesu.
05 luty 2019 : 10:28 wodnik | Zgłoś

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Zaloguj się

1 1 1 1
Waluta Kupno Sprzedaż
USD 4.0845 4.1671
EUR 4.2992 4.386
CHF 4.6143 4.7075
GBP 5.1641 5.2685

Newsletter