Popularny hiszpański przewoźnik pochwalił się rezultatami, jakie udało mu się osiągnąć na zainaugurowanej niedawno trasie pomiędzy Melillą a Malagą, a także Melillą a Almerią. Balearia nie kryje pozytywnego zaskoczenia osiągniętymi wynikami.
W czasie pierwszego miesiąca regularnego kursowania na promie Nissos Chios, który obsługuje oba połączenia, znalazło się w sumie ponad 11 tysięcy pasażerów, a także 2 tysiące pojazdów osobowych. Firma realizowała też badania, które miały zmierzyć poziom zadowolenia pasażerów. Osoby korzystające z serwisu pochwaliły go za krótki czas przeprawy oraz punktualność. Pozytywnie oceniona została również jakość obsługi pasażerów.
Firma poinformowała jednocześnie, że w najbliższych dniach oba serwisy zostaną czasowo zawieszone. Przerwa będzie jednak chwilowa. Związana jest z koniecznością przeprowadzenia przeglądu promu Nissos Chios. Operator zapowiedział, że przerwa rozpocznie się w poniedziałek 30 stycznia. Statek powróci jednak do regularnego kursowania już 3 lutego.
PromySkat.pl