Żegluga

Najmłodsza flota od lat 70. - tym Polska Żegluga Morska chce konkurować na pogrążonym w kryzysie rynku przewozów.

Jak podkreśla szczeciński armator, obecnie średni wiek jego statków to siedem lat. Krzysztof Gogol z PŻM wylicza korzyści z odmłodzenia floty. - Niższa średnia wieku oznacza, że flota składa się ze statków nowoczesnych, naszpikowanych elektroniką, którą o wiele rzadziej się psują i są o wiele bardziej bezpiecznie dla załóg - tłumaczy Gogol.

Więcej >>>

Radio Szczecin
 

+3 Trzeba miec towar
Statek moze byc nawet prosto ze stoczni ale nic nie zarobi jak nie ma co wozic. Cala sztuka polega na posiadaniu stabilnej ilosci ladunku do transportu
A i jeszcze nie widzialem zeby statek sie nie psul Zwlaszcza naszpikowany electronika ;-)) A przepraszam co za super elektronika jest na tych statkach ze sie nie psuje ???
19 styczeń 2017 : 14:43 Tiki | Zgłoś
+1 Chiński statek nawet nowy jest już...zepsuty.
Przecież, to jet po-rażka odebrać taki statek ze stoczni, a potem "walczyć" żeby to się jakoś kręciło
19 styczeń 2017 : 15:22 kolo | Zgłoś
0 Naga prawda
Odmładzanie floty za kredyty, których nie
ma z czego spłacać.Brzmi to dziwnie, ale taka jest prawda.
Rezultat końcowy łatwy do przewidzenia.
19 styczeń 2017 : 22:15 wodnik | Zgłoś
-1 Można inaczej
Można też nie odmładzać floty i "konkurować" w kryzysie starymi statkami. Rezultat końcowy też łatwy do przewidzenia.
20 styczeń 2017 : 07:22 Gryf | Zgłoś

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Zaloguj się

1 1 1 1
Waluta Kupno Sprzedaż
USD 4.0644 4.1466
EUR 4.2243 4.3097
CHF 4.5435 4.6353
GBP 5.1 5.203

Newsletter