Żegluga

DFDS nieustannie dokłada starań, by zwiększać jakość swoich usług. Stąd też pomysł uruchomienia serwisu, w którym można informować o ewentualnych nieprawidłowościach związanych z działalnością firmy, tak aby można było na bieżąco je eliminować.

Nowo powstały serwis to niezależnie działająca platforma, z której korzystać mogą pasażerowie, klienci, ale także pracownicy firmy DFDS. Można z niej skorzystać w sytuacji, gdy zachodzi podejrzenie, że wysokie standardy przyjęte przez przedsiębiorstwo są łamane. Przedstawiciele firmy zalecają korzystanie z tego rozwiązania w sytuacji, gdy osoba zgłaszająca ewentualne naruszenia nie chce tego zrobić osobiście.

Za pośrednictwem nowego systemu będzie można poinformować władze firmy o ewentualnych niedopuszczalnych praktykach, np. próbach korupcji, łamaniu prawa, dyskryminacji pracowników ze względu na płeć czy religię.

- Zawsze namawiamy do tego, by w przypadku jakichś trosk kontaktować się bezpośrednio, np. z szefem. Ale jeśli ktoś czuje, że jest to niemożliwe, można użyć tej platformy - powiedział jeden z przedstawicieli DFDS.

Serwis, który umożliwia wysłanie skargi, prowadzony jest przez niezależny podmiot – firmę EthicsPoint. Ma to zagwarantować najwyższy stopień poufności. DFDS będzie informowane o każdym zgłoszeniu, a potem każda skarga będzie szczegółowo badana.

Nadrzędnym celem inicjatywy jest dalsze śrubowanie wysokich standardów etycznych w DFDS, na czym mają skorzystać zarówno pracownicy, jak i pasażerowie oraz klienci przewoźnika.

PromySkat
Źródło: DFDS

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Zaloguj się

1 1 1 1
Waluta Kupno Sprzedaż
USD 4.0665 4.1487
EUR 4.2261 4.3115
CHF 4.5255 4.6169
GBP 5.0933 5.1961

Newsletter