DFDS już dziś stanowi ważnego ogniwo, gdy chodzi o transport towarów pomiędzy Dalekim Wschodem a Europą. Popularny operator logistyczny i przewoźnik promowy chce mieć duży udział w dalszym wzmacnianiu kanałów transportowych pomiędzy Chinami i Europą.
Już teraz duński armator odgrywa znaczącą rolę, gdy chodzi o dystrybucję ładunków, które z Państwa Środka trafiają do Europy. Większość z nich pochodzi z Zhengzhou. Olbrzymią rolę odgrywa tu transport intermodalny. DFDS bierze udział w organizacji dalszego transportu towarów, które szlakami kolejowymi trafiają do Hamburga. Wiele z nich przewożonych jest potem przez operatora drogą lądową do Cuxhaven, a potem promami Jutlandia Seaways oraz Stena Foreteller dostarczane są potem do Immingham.
Czas przewozu przesyłek z Hamburga do portu w Wielkiej Brytanii zamyka się w okresie od 20 do 22 godzin, a DFDS oferuje 5-6 takich połączeń tygodniowo. - Takie połączenie oraz fakt, że istnieje tylko jeden punkt styczności dla całej podróży z Hamburga do momentu dostawy w Anglii zostały bardzo dobrze przyjęte przez klientów. Spodziewamy się, że wolumen towarów będzie nadal rósł i jesteśmy przekonani, że my też możemy zwiększyć wielkość transportowanych ładunków dzięki krótkim czasom tranzytu oraz wysoką częstotliwością oferowanych połączeń - powiedział Marcus Braue z DFDS.
PromySkat.pl