TT-Line dodaje kolejny serwis do swojej siatki połączeń. Promy popularnego niemieckiego operatora będą teraz również wykonywać kursy do Kłajpedy.
Już 9 czerwca przewoźnik doda do swojej oferty nowe połączenie, które będzie realizowane w obrębie Morza Bałtyckiego. Od tego dnia statki TT-Line będą pływać pomiędzy Trelleborgiem a Kłajpedą. Wiadomo już, że będzie to serwis pasażersko-towarowy.
Pierwszy prom na tej trasie wypłynie ze Szwecji w sobotę o 6:30, by o 23:30 zawinąć do portu w Kłajpedzie. W rejs powrotny z Litwy jednostka TT-Line wypłynie w niedzielę o 1:30 w nocy, by powrócić do Trelleborga tego samego dnia o 17:30. Następne rejsy będą realizowane w tym schemacie w kolejne weekendy.
PromySkat.pl
Jak jeszcze jestem przeszczesliwy ze na Śląsku zaczyna przemysl wodny sie rozwijac i port w Gliwicach wraz z kanalem nabieraja konkretnych planow i dzialan, gdzie tam trzeba było zaczac wszystko od 0, tak gotowe pozycje polskich operatorow na rynku promowym sa marnotrawione. Mieszkam w Trójmieście i jedyne co mnie polskie promowe dobre spotkalo ostatnio to Nova Star. Byc moze polscy operatorzy promowi powinni uruchomić polaczenia srodlądowe z Katowic/Gliwic do Wrocławia. Tamtajsze miasta zaczely dokładać dla pasazerskich operatorów i zegluga pasazerska niedlugo wystartuje. Unity i Polferries chyba potrzeba organizatora logistycznych spraw.
Jak jeszcze jestem przeszczesliwy ze na Śląsku zaczyna przemysl wodny sie rozwijac i port w Gliwicach wraz z kanalem nabieraja konkretnych planow i dzialan, gdzie tam trzeba było zaczac wszystko od 0, tak gotowe pozycje polskich operatorow na rynku promowym sa marnotrawione. Mieszkam w Trójmieście i jedyne co mnie polskie promowe dobre spotkalo ostatnio to Nova Star. Byc moze polscy operatorzy promowi powinni uruchomić polaczenia srodlądowe z Katowic/Gliwic do Wrocławia. Tamtajsze miasta zaczely dokładać dla pasazerskich operatorów i zegluga pasazerska niedlugo wystartuje. Unity i Polferries chyba potrzeba organizatora logistycznych spraw.
Odpowiedz,chyba jest prosta UL-PŻB nie idzcie tą drogą .zacznijcie pływać!!!,
Przecież to jest redukcja przewozów i tym samym obrotu na trasie na własne życzenie.
Polonia i Skania to pasażery zatem tu stały rozkład jest zrozumiały, ale towarowce powinny śmigać w kółko ile tylko się da.
PortalMorski.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.