P&O Ferries zamierza w najbliższych latach nadal znacząco zwiększać wolumen frachtu przewożonego na trasie Zeebrugge-Tilbury. Będzie to możliwe dzięki przeniesieniu działalności do supernowoczesnego terminalu, który powstanie w angielskim porcie.
Budowa terminalu Tilbury2 da całkiem nowe możliwości brytyjskiemu armatorowi, który regularnie notuje wzrosty na linii Zeebrugge-Tilbury. Przewoźnik właśnie porozumiał się z władzami Forth Ports – operatorem portu w Tilbury. Dzięki temu, po zakończeniu inwestycji, jednostki należące do P&O Ferries będą cumować przy nowoczesnym, zbudowanym za 150 milionów funtów terminalu.
Taka zmiana pozwoli na zwiększenie dostępnej przestrzeni ładunkowej na trasie pomiędzy Belgią a Anglią. To umożliwi dalsze śrubowanie wyników, które już teraz są znakomite. W ubiegłym roku P&O Ferries osiągnęło na wspomnianej trasie najlepszy w historii rezultat. Dzięki korzystaniu z nowej infrastruktury, która powstanie w Tilbury, możliwe będzie poprawianie tych wyników. Stojąca na czele firmy Janette Bell przypomniała, że dzięki inwestycji, już w 2020 r. przepustowość portu wzrośnie do 600 tysięcy jednostek cargo rocznie, co będzie oznaczało jej potrojenie.
PromySkat.pl