Inne

Międzynarodowe Targi Budowy i Wyposażenia Statków, Maszyn i Technologii Morskich SMM w Hamburgu, jedne z największych targów przemysłu morskiego na świecie, odbędą się w formie cyfrowej. Taką decyzję podjęto w obliczu gwałtownie rosnącej liczby zachorowań na koronawirusa SARS-CoV-2.

W obliczu gwałtownie rosnącej liczby infekcji i zanikających nadziei na szybki powrót do normalnego życia preferowane są wydarzenia bez fizycznej obecności. Dzięki platformie online, wystawcy i klienci z całego świata będą mogli przedyskutować wyzwania związane z branżą morską, a także śledzić konferencje z udziałem cenionych ekspertów.

Po ścisłych konsultacjach z komisją wystawienniczą i instytucjami rządowymi zdecydowaliśmy się zorganizować SMM 2021 jako wydarzenie czysto cyfrowe. Postęp pandemii koronawirusa i wynikające z tego ograniczenia uniemożliwiły opracowanie wiarygodnego planu targów stacjonarnych - powiedział Bernd Aufderheide, prezes i dyrektor generalny Hamburg Messe und Congress GmbH. - Podejmując w porę taką decyzję, zapewniamy naszym wystawcom czas, aby mogli przygotować się do prezentacji w wersji online, a zwiedzającym wyobrażenie o tym, jak, pomimo trwającej pandemii, będą wyglądały targi w lutym 2021 roku.

Zespół SMM pracuje pełną parą nad stworzeniem formatów, które połączą w sposób cyfrowy społeczność branży morskiej od 2 do 5 lutego 2021 roku. Potężna platforma Maritime Business Hub ma umożliwić międzynarodowym wystawcom prezentację w sieci i interakcję z potencjalnymi klientami. Wystawcy mogą wybierać spośród kilku pakietów cyfrowych, które różnią się zakresem usług. Pakiety można zarezerwować za pośrednictwem strony internetowej SMM.

Po tych wszystkich miesiącach społecznego dystansu wszyscy cieszyliśmy się na spotkanie. Jednak obecny rozwój pandemii nie pozostawia nam wyboru. Cieszę się, że w ciągu ostatnich miesięcy udało się nam połączyć siły i stworzyć cyfrową wersję SMM 2021 - powiedział Claus Ulrich Selbach, dyrektor jednostki biznesowej w Maritime and Technology Fairs & Exhibitions w Hamburg Messe und Congress GmbH.

Nowa platforma cyfrowa umożliwi uczestnikom SMM nawiązywanie kontaktów, edukowanie i dzielenie się informacjami na temat innowacyjnych produktów i nowości branżowych, i to nawet po zakończeniu czterodniowej imprezy w lutym 2021 roku.

Platforma pozostanie aktywna do roku 2022. Oznacza to, że nasi wystawcy i partnerzy mogą zaprezentować się w sposób ciągły aż do następnego fizycznego spotkania i zintensyfikować swoją sieć kontaktów biznesowych, wykorzystując naszą dużą bazę danych - powiedział Selbach. Ponadto platforma będzie dostarczać społeczności morskiej aktualnych informacji branżowych i informować o specjalnych wydarzeniach na konkretne tematy, znacznie rozszerzając tradycyjne usługi oferowane przez SMM.

Knut Ørbeck-Nilssen, dyrektor generalny DNV GL - Maritime widzi pozytywne aspekty obecnej sytuacji.

Pandemia pokazała, że tak wiele można osiągnąć za pomocą środków cyfrowych, że przemysł morski jest więcej niż zdolny dostosować się do nowych sposobów pracy. W tych bardzo trudnych czasach bardziej niż kiedykolwiek, bezpieczeństwo musi znajdować się na czele każdej podejmowanej przez nas decyzji. Dlatego cieszę się, że organizatorzy SMM wykazali się dalekowzrocznością i trafną oceną, by w przyszłym roku przenieść SMM na platformę cyfrową - powiedział Ørbeck-Nilssen.

AL, rel (SMM)

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Zaloguj się

1 1 1 1
Waluta Kupno Sprzedaż
USD 4.0644 4.1466
EUR 4.2243 4.3097
CHF 4.5435 4.6353
GBP 5.1 5.203

Newsletter