Stocznie, Statki

Z siedzibą w Cuxhaven operator promowy Reederei Cassen Eils będzie musiał poczekać co najmniej do drugiej połowy października z odbiorem Helgoland - pierwszego niemieckiego promu napędzanego LNG. Niemiecka stocznia Fassmer miała go dostarczyć pierwotnie w czerwcu br.

Fasssmer zaznacza, że opóźniona dostawa 83-metrowego promu spowodowana jest z czasochłonnymi procedurami homologacyjnymi dla niektórych urządzeń oraz ze złożonością technologii związanych z zespołami prądotwórczymi zasilanymi LNG. To one mają zapewnić ekonomiczną eksploatację oraz niski poziom emisji szkodliwych substancji do atmosfery. 

Po dostarczeniu do armatora prom będzie pływać na trasie Cuxhaven-Helgoland. Na jego pokład wejdzie maksymalnie 1000 pasażerów. 

AL 

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Zaloguj się

1 1 1 1
Waluta Kupno Sprzedaż
USD 3.8558 3.9336
EUR 4.209 4.294
CHF 4.312 4.3992
GBP 5.0101 5.1113

Newsletter