Stocznie, Statki

Z siedzibą w Cuxhaven operator promowy Reederei Cassen Eils będzie musiał poczekać co najmniej do drugiej połowy października z odbiorem Helgoland - pierwszego niemieckiego promu napędzanego LNG. Niemiecka stocznia Fassmer miała go dostarczyć pierwotnie w czerwcu br.

Fasssmer zaznacza, że opóźniona dostawa 83-metrowego promu spowodowana jest z czasochłonnymi procedurami homologacyjnymi dla niektórych urządzeń oraz ze złożonością technologii związanych z zespołami prądotwórczymi zasilanymi LNG. To one mają zapewnić ekonomiczną eksploatację oraz niski poziom emisji szkodliwych substancji do atmosfery. 

Po dostarczeniu do armatora prom będzie pływać na trasie Cuxhaven-Helgoland. Na jego pokład wejdzie maksymalnie 1000 pasażerów. 

AL 

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Zaloguj się

1 1 1 1
Waluta Kupno Sprzedaż
USD 4.0629 4.1449
EUR 4.2873 4.3739
CHF 4.5753 4.6677
GBP 5.1558 5.26

Newsletter