W decydującą fazę realizacji wszedł projekt budowy z Danii do Polski pod dnem Morza Bałtyckiego strategicznego gazociągu Baltic Pipe. Gaz-System dąży do minimalizacji możliwego wpływu inwestycji na działalność połowową.
Gaz-System oferuje armatorom rybackim, operującym dotychczas na trasie budowy gazociągu Baltic Pipe, możliwość zawarcia porozumienia w związku z utrudnieniami w połowach, które mogą mieć miejsce w wyniku budowy podmorskiego odcinka gazociągu Baltic Pipe. Spółka zachęca do dialogu i współpracy oraz zgłaszania się poprzez wypełniony kwestionariusz.
Ogłoszenie dotyczy wyłącznie tych armatorów rybackich, którzy:
1. prowadzili w latach 2016-2020 połowy w kontakcie z dnem morza w kwadratach statystycznych Międzynarodowej Rady Badań Morza (ICES (tj. 37G53, 37G52, 37G48, 37G47, 38G49, 38G48, 38G47, 38G44, 39G46, 39G43, 39G39, 39G36, 39G33, 39G29 – wskazane na poniższej mapie) oraz
2. nie uczestniczyli dotąd we wcześniej prowadzonych rozmowach z GAZ-SYSTEM w wyżej wymienionym zakresie.
Wypełniony i podpisany kwestionariusz należy odesłać na adres Gaz-System: ul. Mszczonowska 4, 02-337 Warszawa, z dopiskiem „armator rybacki” lub na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - w terminie do 8 czerwca 2021 r.
Wszelkie zapytania w powyższej sprawie należy przesyłać na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
rel (Gaz-System)
a nie sorry nie ma żadnych pieniędzy. a pisma nie opublikowałeś bo ci po prostu wstyd że w paru zdaniach departament wypunktował twoje wypociny. boszze dej siłę.....
hahahaha
A teraz, czas chyba się obudzić.
Jak płacenie rybakom ma poprawić stan morza? Chyba nie tędy droga.
consilium.europa.eu/en/press/press-releases/2020/0 9/22/informal-deal-on-measures-to-support-fisherme n-and-sustain-fish-stocks-in-the-baltic-sea/?utm_s ource=dsms-auto&utm_medium=email&utm_campaign=Info rmal+deal+on+measures+to+support+fishermen+and+sus tain+fish+sto
fornaes.com/runavik-gg44-from-1976/
consilium.europa.eu/en/press/press-releases/2020/0 9/22/informal-deal-on-measures-to-support-fisherme n-and-sustain-fish-stocks-in-the-baltic-sea/?utm_s ource=dsms-auto&utm_medium=email&utm_campaign=Info rmal+deal+on+measures+to+support+fishermen+and+sus tain+fish+sto
Podobnie jak w ubiegłym roku dominują gatunki ryb tj.: stornia, śledź, szprot, witlinek tobiasz i dobijak, pojawiły się także gatunki, które przez cały ubiegły rok nie zostały odnotowane, jak solena, okoń, ciernik, makrela, łosoś, szkarłacica. To również znaczący wzrost na tle konkurencyjnych portów i najwyższy wynik wśród małych i średnich portów na Pomorzu Środkowym.
1) w ramach art. 42 ust. 1 lit. a rozporządzenia nr 508/2014 – długość całkowita statku rybackiego, przy użyciu którego jest wykonywane rybołówstwo komercyjne, którego dotyczy operacja, wynosi:
poniżej 12 m – 5 pkt,
od 12 do 18 m – 3 pkt,
powyżej 18 m – 1 pkt;
arimr.gov.pl/ogloszenia-prezesa-arimr/artykuly/ogl oszenie-o-naborze-wnioskow-o-dofinansowanie-w-zakr esie-dzialania-51-plany-produkcji-i-obrot-2.html
od 3 do 15 t – 2 pkt,
powyżej 15 do 25 t – 6 pkt,
powyżej 25 t – 10 pkt.
PortalMorski.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.