DSV już czwarty rok z rzędu odbiera nagrodę w prestiżowym badaniu Operator Logistyczny Roku. W trakcie siedemnastej Gali Logistyki, Transportu i Produkcji DSV Road zostało uhonorowane tytułem Lidera Logistyki w kategorii Usługi najwyższej jakości za odpowiednią cenę.
Wyniki badania zostały ogłoszone podczas jednego z największych w Polsce spotkań środowiska top managementu łańcucha dostaw, które odbyło się 4 grudnia br. w hotelu Sofitel Victoria w Warszawie. Nagrodę w imieniu operatora odebrał Filip Czerwiński - prezes zarządu DSV Road.
- To dla nas ogromny zaszczyt znaleźć się po raz kolejny głosami odbiorców naszych usług w czołówce polskiej branży TSL. Odbierając w zeszłym roku nagrodę w rankingu Operator Logistyczny Roku zapowiadaliśmy, że nie zamierzamy osiadać na laurach i będziemy wytrwale dążyć do tego, aby oferować naszym klientom najwyższej jakości usługi. Dzięki ciężkiej pracy całego naszego zespołu udało nam się ten cel osiągnąć – mówi Filip Czerwiński, prezes zarządu DSV Road.
W uzasadnieniu nagrody twórcy rankingu wskazali takie aspekty, jak szeroki zakres wysokiej jakości usług pozwalających na ich integrowanie, umożliwiając DSV Road pozyskiwanie klientów także na usługi magazynowania czy dystrybucji towarów oraz efektywną politykę cenową, dzięki której operator jest w stanie zaproponować elastyczne rozwiązania logistyczne na najwyższym poziomie.
Operator Logistyczny Roku to badanie satysfakcji klientów operatorów logistycznych, które dostarcza informacji o zakresie i jakości usług logistycznych oferowanych na rynku. DSV Road odebrało w nim do tej pory wyróżnienie w kategorii Spedycja Drogowa oraz trzecią nagrodę główną - Brązowe Godło. Badanie od kilkunastu lat prowadzi Data Group Consulting i Wydawnictwo Eurologistics. Na podstawie jego wyników powstaje ranking firm cieszących się największym zaufaniem klientów.
Ocenie poddawanych jest wiele elementów zarządzania firmą: potencjał konkurencyjny firmy, kompleksowość usług logistycznych, wykonanie założonych norm usług logistycznych, standard obsługi w ocenie kluczowych klientów, standard obsługi w ocenie ogółu klientów, pozycja lidera rynku w ocenie kluczowych klientów oraz pozycja lidera rynku w ocenie ogółu klientów.
rel (Grupa DSV)