Porty, logistyka

Największy terminal przeładunkowy węgla i rudy żelaza w Europie (EMO), znajdujący się w Porcie Rotterdam, zamówił od polskiej firmy Famur Famak system przeładunkowo-transportowy materiałów sypkich o wydajności 6000 t/h. Kontrakt opiewa na sumę ok. 32 mln zł.

EMO to największy terminal przeładunkowy węgla i rudy żelaza w Europie, który znajduje się w Porcie Rotterdam. Kontrakt opiewa na sumę około 32 mln zł. Istotnym zadaniem dla Famur Famak będzie dostosowanie projektu do obecnej infrastruktury terminala.

Oprócz projektu dla EMO, Famur Famak współpracuje z EDF Polska oddział w Rybniku. W ramach umowy firma dokonuje wymiany zwałowarki i ładowarki na nową. Realizacja przewidywana jest na IV kwartał 2016.

Famur Famak pracuje również nad węzłem przeładunku węgla i rudy żelaza, w skład którego wchodzą między innymi wywrotnica wagonowa, kruszarki bębnowe, przenośniki zgrzebłowe oraz przenośniki taśmowe dla dużego operatora logistycznego na Słowacji - realizacja III kwartał 2016. Firma w tym roku dostarczy także nową wywrotnicę wagonową dla Tauron Wytwarzanie, oddział El. Łagisza - realizacja II kwartał 2016.

Famur Famak to polski producent urządzeń transportowo-dźwigowych, działający na rynku krajowym i zagranicznym od ponad 60 lat. Główne sektory produkcji to: konstrukcje stalowe dla przemysłu, urządzenia dla platform wiertniczych, statków i innych obiektów rynku offshorowego, systemy przeładunkowe, urządzenia dźwignicowe, w tym suwnice i wciągarki, urządzenia i systemy dla górnictwa, maszyny i urządzenia dla innych gałęzi przemysłu (elektrownie, porty, etc.). 

 

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Zaloguj się

1 1 1 1

Źródło:

Waluta Kupno Sprzedaż
USD 3.8558 3.9336
EUR 4.209 4.294
CHF 4.312 4.3992
GBP 5.0101 5.1113

Newsletter