Porty, logistyka

Terminal kontenerowy DCT Gdańsk, rozwijając swoje połączenia dowozowe, nawiązał współpracę z linią Hamburg Süd, której pierwsze kontenery zostały przeładowane w DCT Gdańsk 20 lipca br.

Hamburg Süd to niemiecka linia kontenerowa z długoletnią tradycją. Jako linia globalna, Hamburg Süd posiada ponad 250 biur przedstawicielskich na całym świecie. W 2015 linia otrzymała nagrodę Asia Cargo News pn.: “Best Green Shipping Line” (najlepsza ekologiczna linia żeglugowa).

- Ostatnie tygodnie obfitują w informacje o powiększającym się wachlarzu klientów DCT Gdańsk. To z jednej strony naturalny wynik naszych długoletnich prac nad zbudowaniem solidnej marki, z drugiej zaś potwierdzenie, że unikatowa oferta DCT Gdańsk jest atrakcyjna dla globalnych przewoźników, będących światowymi liderami w branży przewozów kontenerowych – podsumował Dominik Landa, Dyrektor Handlowy DCT Gdańsk S.A.

Kontenery Hamburg Süd będą korzystały w DCT z cotygodniowego serwisu dowozowego Seago Line.

DCT jest największym i najszybciej rozwijającym się polskim terminalem kontenerowym oraz jedynym terminalem głębokowodnym w rejonie Morza Bałtyckiego, do którego bezpośrednio zawijają statki z Dalekiego Wschodu. Terminal DCT, zlokalizowany w samym sercu Morza Bałtyckiego – w Porcie Gdańskim, jest najbardziej wysuniętym na wschód terminalem w grupie głębokowodnych portów północno-europejskich między Gdańskiem i Le Havre.

Terminal obsługuje polski import, eksport, tranzyt oraz tranzyt morski. Dzięki dobremu dostępowi ze strony morza zapewnionemu przez kanał podejściowy o głębokości 17 m oraz do 16,5 m wzdłuż nabrzeża, braku zalodzenia oraz doskonałym możliwościom operacyjnym, DCT jest naturalnym hubem dla obrotu ładunków skonteneryzowanych w Europie Środkowo-Wschodniej. Dzięki inwestycjom w infrastrukturę realizowanym przez polski rząd i miasto Gdańsk, terminal DCT jest bardzo dobrze połączony z miejscami zlokalizowanymi w głębi lądu oraz jest prawdziwą bramą do Europy Środkowo-Wschodniej.

rel (DCT Gdańsk)
 

+2 Wszystko wspaniale tylko pracowników we własnym kraju mają za murzynów..
Teoretycznie...i praktycznie takie państwo niestety
23 lipiec 2015 : 07:23 tomtom | Zgłoś
-1 Seago Line. to Mearsk
Oczywiście gratuluje DCT sukcesu ale Seago Line.to corka Maerska a to ze wozi rozne kontenery to inna sprawa. Tytuł sugeruje zawinięcia Hamburg Sud do Gdanska a to nie jest prawda. Czyli nie armator ale jego cześć logistyczna przy użyciu konkurencyjnej firmy dostarcza kontenery do terminala. naciągany news
23 lipiec 2015 : 15:48 Maersk Cpatain | Zgłoś
-1 Rozwój DCT
Trzymam kciuki za DCT. Widać, że powoli skoordynowane inwestycje dają rezultaty. Lepiej póżno niż wcale...
24 lipiec 2015 : 07:43 Jacek64 | Zgłoś
0 DCT Gdańsk
Oczywiście, DCT Gdańsk ma naturalną przewagę wśród portów kontenerowych na południowym Bałtyku. Mogą być stosowane różne warianty i sztuczki logistyczne, ale DCT w rezultacie będzie wygrywać, gdyż będzie zawsze konkurencyjny cenowo i podaż pzrewozów kontenerowych docelowo na południe. południowy wschód i generalnie na wschód przez Gdańsk będzie narastaać.
26 lipiec 2015 : 22:50 Mirosław | Zgłoś

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Zaloguj się

1 1 1 1
Waluta Kupno Sprzedaż
USD 4.0845 4.1671
EUR 4.2992 4.386
CHF 4.6143 4.7075
GBP 5.1641 5.2685

Newsletter