Porty, logistyka

Kapitanat Portu w Szczecinie zabrania cumowania statków przy nabrzeżu barkowym na terenie Stoczni Szczecińskiej. To najważniejsze nabrzeże na terenie stoczni. Znajduje się przy pochylni Wulkan.

Tam z użyciem największej suwnicy odbywa się załadunek konstrukcji stalowych wyprodukowanych na terenie Szczecińskiego Parku Przemysłowego. Zamknięcie nabrzeża oznacza wstrzymanie eksportu.

Grzegorz Huszcz - prezes Parku Przemysłowego, czyli spółki zarządzającej terenami Stoczni Szczecińskiej - jest załamany. Dotychczas do tego nabrzeża mogły przybijać statki i odbierać wyprodukowane w Szczecinie wielkogabarytowe konstrukcje stalowe.

Teraz Kapitanat Portu, parę dni przed przypłynięciem statku, który ma zabrać ładunek, nie wyraził zgody na cumowanie przy nabrzeżu barkowym. Specjalistyczna jednostka ma przypłynąć w sobotę.

Prezes Parku Przemysłowego przyznaje, że kwestie administracyjne związane z użytkowaniem nabrzeża nie są uregulowane, ale dodaje, że procedury są w toku. 

 

+3 Wspaniały kraj,tylko ludzie pop..
Najlepiej pogłębić Odre do 12m i zamknąć port i stocznie ogóle dla statków.
13 kwiecień 2015 : 09:40 kolo | Zgłoś
+2 NIE
wolno pisać krytycznie o PełO, bo to przecież nieprawda, że tusk zlikwidował stoczni e produkcyjne w Szczecinie i Gdyni. TuSSk i jego PełO to prawdziwie jewropejska awangarda, otwarta na każdy geszeft, plująca na wszystko co polskie.
13 kwiecień 2015 : 13:00 jaja | Zgłoś
-2 Barkowe
Dobrze, Panie Huszcz, ale jaka jest przyczyna odmowy zacumowania statku?
13 kwiecień 2015 : 13:07 H-201 | Zgłoś

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Zaloguj się

1 1 1 1

Źródło:

Waluta Kupno Sprzedaż
USD 4.0777 4.1601
EUR 4.2961 4.3829
CHF 4.6158 4.709
GBP 5.1533 5.2575

Newsletter