Żegluga

DFDS już dziś stanowi ważnego ogniwo, gdy chodzi o transport towarów pomiędzy Dalekim Wschodem a Europą. Popularny operator logistyczny i przewoźnik promowy chce mieć duży udział w dalszym wzmacnianiu kanałów transportowych pomiędzy Chinami i Europą.

Już teraz duński armator odgrywa znaczącą rolę, gdy chodzi o dystrybucję ładunków, które z Państwa Środka trafiają do Europy. Większość z nich pochodzi z Zhengzhou. Olbrzymią rolę odgrywa tu transport intermodalny. DFDS bierze udział w organizacji dalszego transportu towarów, które szlakami kolejowymi trafiają do Hamburga. Wiele z nich przewożonych jest potem przez operatora drogą lądową do Cuxhaven, a potem promami Jutlandia Seaways oraz Stena Foreteller dostarczane są potem do Immingham.

Czas przewozu przesyłek z Hamburga do portu w Wielkiej Brytanii zamyka się w okresie od 20 do 22 godzin, a DFDS oferuje 5-6 takich połączeń tygodniowo. - Takie połączenie oraz fakt, że istnieje tylko jeden punkt styczności dla całej podróży z Hamburga do momentu dostawy w Anglii zostały bardzo dobrze przyjęte przez klientów. Spodziewamy się, że wolumen towarów będzie nadal rósł i jesteśmy przekonani, że my też możemy zwiększyć wielkość transportowanych ładunków dzięki krótkim czasom tranzytu oraz wysoką częstotliwością oferowanych połączeń - powiedział Marcus Braue z DFDS.

Więcej >>>

PromySkat.pl

1 1 1 1
-1 Która stocznia?
Stara stocznia, czy nowe hale na Tarcicach?
11 grudzień 2020 : 13:44 Lolo Lolowicz | Zgłoś
-2 SY
Stara stocznia.
11 grudzień 2020 : 13:50 Josh | Zgłoś
-2 Więcej materiału
Same ćpuny tam pracują
12 grudzień 2020 : 00:05 Były pracownik | Zgłoś

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Zaloguj się

Waluta Kupno Sprzedaż
USD 3.7439 3.8195
EUR 4.2433 4.3291
CHF 4.5258 4.6172
GBP 4.9741 5.0745