DFDS przekazał dowodzenie nad promem pasażersko-towarowym Princess Maria liniom promowym Moby Lines, kończąc tym samym ostatnie sześć i pół roku zarządzania statkiem, który pływał po Bałtyku dla St.Peter Line.
Przemianowany już na Moby Dada, wybudowany w 1981 roku prom opuści zimne wody St. Petersburga na rzecz cieplejszych wód śródziemnomorskich Neapolu we Włoszech jak tylko RINA (włoskie towarzystwo klasyfikacyjne) dokona odpowiednich zmian w rejestrze.
Trzech litewskich inżynierów pozostanie na pokładzie statku, aby pomóc nowej włoskiej załodze zapoznać się z nim.
Jest to ostateczne pożegnanie DFDS-a z promem, który po raz pierwszy został wprowadzony do obsługi trasy Kopenhaga-Helsinborg-Oslo w 1990 roku jako Queen of Scandinavia.
Wyposażony w 1638 łóżek statek został następnie przeniesiony na obsługę trasy Newcastle-Ijmuiden, a później na relację Newcastle-Bergen aż do końca 2008 roku, kiedy zamknięto tę trasę.
Co ciekawe, w momencie zakończenia jego budowy dla Silja Line w 1981 roku, był to największy na świecie prom wycieczkowy pod względem możliwości przewozu pasażerów i ładunków.
Po wycofaniu z eksploatacji i okazjonalnym świadczeniu usług hotelowych wyczarterowany przez St.Peter Line prom uczestniczył w otwarciu relacji St.Petersburg-Helsinki w 2010 roku jako Princess Maria. Statek posiadał litewskich członków załogi na pokładzie i w maszynowni, podczas gdy DFDS zapewniał obsługę technicznej i zarządzanie kwestiami bezpieczeństwa.
Aby zrównoważyć utratę miejsc pracy obsługi statku Princess Maria, armator DFDS oddeleguje litewskie załogi do obsługi dwóch nowych statków typu ro-pax będących obecnie w trakcie budowy w stoczni FSG we Flensburgu, w Niemczech.