Popularny, należący do DFDS statek Patria Seaways będzie w najbliższym czasie znajdował się do dyspozycji TT-Line. Jednostka będzie obsługiwała dla niemieckiego armatora połączenie Trelleborg-Travemünde.
Dla TT-Line wyczarterowanie statku od DFDS było koniecznością. Wszystko z uwagi na remont promu Peter Pan, który poddany zostanie procedurze wydłużenia. Po modernizacji jednostka ta będzie dłuższa aż o 30 metrów – będzie mierzyć w sumie aż 220 metrów. Operacja, która odbędzie się w zakładach w Bremerhaven, pozwoli na zwiększenie powierzchni ładunkowej promu Peter Pan aż o 25 procent – linia ładunkowa będzie miała po zabiegu aż 3 tysiące metrów.
Zwiększenie dostępnej powierzchni, oferowanej przez statek Peter Pan, jest koniecznością. Wszystko ze względu na rosnącą wciąż popularność trasy pomiędzy Szwecją a Niemcami.
PromySkat.pl