Bezpieczeństwo

Piętnastu marynarzy pracujących na pokładzie chemikaliowca należącego do De Poli Tankers zostało porwanych. Statek znajdował się około 210 mil morskich na południe od Kotonu w Beninie.

Sześciu pozostałych marynarzy znajdujących się na statku bezpiecznie kieruje się do portu w Lagos - informuje Trade Winds powołując się na oświadczenie firmy. Dodaje w nim, że priorytetem De Poli Tankers jest teraz nawiązanie kontaktu z porwaną załogą i doprowadzić do ich najszybszego i bezpiecznego uwolnienia.

Według doniesień, załogę, składającą się z obywateli Ukrainy, Rumunii i Filipin, zaatakowało dziewięciu uzbrojonych napastników.

W 2020 roku, w Zatoce Gwinejskiej porwano 136 członków załogi, doszło do kilku głośnych incydentów, w tym zabójstwa jednego marynarza i porwania 15 innych na pokładzie kontenerowca w styczniu. Ataki są w dużej mierze dokonywane przez tych z Nigerii.

AL, na podst. Trade Winds

Fot.: De Poli Tankers

1 1 1 1
+13 Stocznie
To nie jest tak jak piszecie takiego balaganu jak teraz PIS zrobil w stoczniach nie bylo nawet bar stoczniowy przejeli zeby dac prace swojim
06 kwiecień 2018 : 13:42 Daro | Zgłoś
-17 Bałaganu?? Chłopie wiesz co mówisz??
To przecież PO zamkneło stocznie w momencie gdy np SG SA wychodziła na prostą. To za czasów platfusów w Naucie zatrudniono czterdziestu dyrektorów i większość z nich nigdy nie miała do czynienia ze statkami !!!! teraz jest realna szansa na wyjście na prostą bo mars ostro szkodził stocznią !!!
06 kwiecień 2018 : 16:29 XYZ | Zgłoś
-6 Co zagłąb z ciebie
Co za głąb z ciebie!
07 kwiecień 2018 : 14:10 Jan ek | Zgłoś
+11 NAUTA
A teraz co jest lepiej. Zatrudnianie " kolesi " na różne stanowiska kierownicze jest dobre. A do tego prezesi i taka sama a może nawet większa liczba dyrektorów. Co z tego że są jakieś pomysły - skoro ich realizacja to jedna wielka porażka.
08 kwiecień 2018 : 12:04 Zenon | Zgłoś
+8 ST3
Przykładem zarządzania naszymi pieniędzmi przez WSI i kumpli Tuska, Komorowskiego i Schetyny jest ST3 Offshore. Tylko zlodziej albo idiota placze za czasami Rycha, Zbycha, Mira i Grzesia.
07 kwiecień 2018 : 18:36 Janek62 | Zgłoś
+4 A co PGZ nie daje rady ...
Tym stoczniom potrzebna jest komercjalizacja. W państwowych rękach będą tylko generowały straty i blokowały miejsce dla podmiotów faktycznie chcących remontować i budować statki. Problem tylko gdzie podzieje się ta rzesza "specjalistów" wszelkiej maści. Bo wątpię żeby chcieli na szlifierkę do prywatnej firmy. A na co innego to chyba się nie nadają.
08 kwiecień 2018 : 15:05 Libero | Zgłoś
+4 kolejny "wyznafca"
zasady "małe jest piękne". Szkoda, że to nie ma racji bytu w przemyśle okrętowym ... Same chęci nie wystarczą, trzeba mieć jeszcze możliwości, ale "specjaliści" oderwani od szlifierki nie są w stanie tego zrozumieć.
11 kwiecień 2018 : 06:57 GXV | Zgłoś

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Zaloguj się

Waluta Kupno Sprzedaż
USD 3.6992 3.774
EUR 4.2445 4.3303
CHF 4.5479 4.6397
GBP 4.947 5.047