Od lutego na nabrzeżach Gdańskiej Stoczni Marine Projects Ltd. Sp. z o.o. i Holm Construction Ltd. Sp. z o.o. w Gdańsku powstawały duże konstrukcje okrętowe. "Każda z nich o wysokości niemal pięciu pięter, 31 m szerokości i 48 m długości, pomieściłaby 100 dwupokojowych mieszkań" - czytamy w komunikacie Brittany Ferries.
Dwie, 2400-tonowe konstrukcje, po połączeniu, złożą się na nadbudówkę statku budowanego w niemieckiej stoczni Flensburger Schiffbau-Gesellschaft dla operatora promowego Brittany Ferries. Rufową część konstrukcji odholowano z firmy Holm Construction w poniedziałek, 10 grudnia (zestaw holownika z konstrukcją nadbudówki na barko-pontonie spodziewany jest we Flensburgu 13 grudnia), zaś transport dziobowej części nadbudówki, ze stoczni Marine Projects, zaplanowano w weekend 15 lub 16 grudnia.
Wszystkie przewody, systemy wentylacyjne oraz systemy elektryczne i systemy bezpieczeństwa instalują stocznie w Polsce. Meble kabinowe i inne, wysokiej jakości wykończenia dla pasażerów promu zostaną zamontowane w Niemczech.
Statek z napędem dual-fuel (na paliwo LNG, ale także, alternatywnie, na konwencjonalne, olejowe, paliwo żeglugowe) będzie miał 185 metrów długości, 2600 m linii ładunkowej ro-ro, a na pokład przyjmie 1680 pasażerów. Pływać będzie na trasie Caen-Portsmouth.
AL, rel (Brittany Ferries)
Fot.: Sławomir Lewandowski; Brittany Ferries
CONRAD - STOGI
TAM LUDZIE WYKONUJĄ NAPRAWDĘ KAWAŁ DOBREJ ROBOTY TĘPO MAJĄ NIE SAMOWITE
STATKI POWSTAJĄ NAPRAWDĘ SZYBKO W ROKU 2019
3 STATKI WYPLYNEŁY 2 KIERUNEK NORWEGIA
1 KIERUNEK AUSTRALIA
KOLEJNY JUŻ SIĘ SKŁADA
PLANOWANE UKOŃCZENIE KONIEC ROKU
POCZĄTEK STYCZNIA 2020
NAJGORSZE TO ŻE Z CONRADA PŁYNĄ DO NORWEGII TAM POPRACUJA PRZY DETALACH Z TYDZIEŃ I POTEM W INSTRUKCJI I GWARANCJI WBIJAJĄ WYPRODUKOWANO W NORWEGII
I PO POLAKACH NIE MA ŚLADU A NAJWIĘKSZĄ ROBOTĘ WYKONALI POWINI NA BURCIE DAWAĆ WYTŁOCZENIE
CONRAD lub Marine Projects Stogi
Pozdrawiam
PSP STRAŻAKI STOGI
PortalMorski.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.