Stocznie, Statki

Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej chce przejąć fundusz Mars. Do funduszu należą wszystkie państwowe stocznie m.in. Gryfia, Stocznia Szczecińska i producent podstaw do morskich elektrowni wiatrowych ST 3 - Offshore.

Dziś Mars podlega Ministerstwu Obrony Narodowej poprzez Polską Grupę Zbrojeniową. Minister Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej Marek Gróbarczyk zapowiedział, że za miesiąc planuje zakończyć rozmowy w tej sprawie. 

- Konstrukcja w postaci PGZ, która była i ma dobre rozwiązania może ulec pewnym modyfikacjom. Jestem w stałym kontakcie z ministrem obrony narodowej i w ciągu miesiąca ustalimy końcowy docelowy kształt funkcjonowania stoczni. Przede wszystkim chodzi o potencjał finansowy - podkreślił Gróbarczyk. 

Więcej >>>

Radio Szczecin

+13 Stocznie
To nie jest tak jak piszecie takiego balaganu jak teraz PIS zrobil w stoczniach nie bylo nawet bar stoczniowy przejeli zeby dac prace swojim
06 kwiecień 2018 : 13:42 Daro | Zgłoś
-17 Bałaganu?? Chłopie wiesz co mówisz??
To przecież PO zamkneło stocznie w momencie gdy np SG SA wychodziła na prostą. To za czasów platfusów w Naucie zatrudniono czterdziestu dyrektorów i większość z nich nigdy nie miała do czynienia ze statkami !!!! teraz jest realna szansa na wyjście na prostą bo mars ostro szkodził stocznią !!!
06 kwiecień 2018 : 16:29 XYZ | Zgłoś
-6 Co zagłąb z ciebie
Co za głąb z ciebie!
07 kwiecień 2018 : 14:10 Jan ek | Zgłoś
+11 NAUTA
A teraz co jest lepiej. Zatrudnianie " kolesi " na różne stanowiska kierownicze jest dobre. A do tego prezesi i taka sama a może nawet większa liczba dyrektorów. Co z tego że są jakieś pomysły - skoro ich realizacja to jedna wielka porażka.
08 kwiecień 2018 : 12:04 Zenon | Zgłoś
+8 ST3
Przykładem zarządzania naszymi pieniędzmi przez WSI i kumpli Tuska, Komorowskiego i Schetyny jest ST3 Offshore. Tylko zlodziej albo idiota placze za czasami Rycha, Zbycha, Mira i Grzesia.
07 kwiecień 2018 : 18:36 Janek62 | Zgłoś
+4 A co PGZ nie daje rady ...
Tym stoczniom potrzebna jest komercjalizacja. W państwowych rękach będą tylko generowały straty i blokowały miejsce dla podmiotów faktycznie chcących remontować i budować statki. Problem tylko gdzie podzieje się ta rzesza "specjalistów" wszelkiej maści. Bo wątpię żeby chcieli na szlifierkę do prywatnej firmy. A na co innego to chyba się nie nadają.
08 kwiecień 2018 : 15:05 Libero | Zgłoś
+4 kolejny "wyznafca"
zasady "małe jest piękne". Szkoda, że to nie ma racji bytu w przemyśle okrętowym ... Same chęci nie wystarczą, trzeba mieć jeszcze możliwości, ale "specjaliści" oderwani od szlifierki nie są w stanie tego zrozumieć.
11 kwiecień 2018 : 06:57 GXV | Zgłoś

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Zaloguj się

1 1 1 1
Waluta Kupno Sprzedaż
USD 4.0845 4.1671
EUR 4.2992 4.386
CHF 4.6143 4.7075
GBP 5.1641 5.2685

Newsletter