Stocznie, Statki

Katastrofa w Cieśninie Sycylijskiej na Morzu Śródziemnym. Zatonął kuter z uchodźcami z Libii. Płynęli do Włoch.

Na pokładzie mogło być nawet siedemset osób - takie informacje przekazali uratowani uchodźcy. Według ich relacji kuter przewrócił się, gdy wszyscy pasażerowie stłoczyli się na jednej z burt, chcąc zobaczyć zbliżający się statek. Trwa akcja ratunkowo-poszukiwawcza.

Jeżeli liczba ofiar potwierdzi się, będzie to największa katastrofa morska w ciągu ostatnich 13 lat. W 2002 roku senegalski prom Le Joola zatonął podczas sztormu nieopodal Gambii. Statek zniknął pod wodą w pięć minut. Zginęły 1863 osoby.

W tym roku w Morzu Śródziemnym utonęło już około ośmiuset uciekinierów z północnej Afryki. Uciekają do Europy przed biedą i terrorem, jakiego dopuszczają się islamscy ekstremiści. 

+1 Uciekaja i juz na morzu zabijaja 12 Chrzescijan.
"Uciekaja przed bieda i terrorem'. HAHAHAAaaaaa . Uciekaja a dlaczego nie do innych krajow islamskich?? Dlatego bo tylko w europie DOSTAJA ZA NIC WSZYSTKO i sa lepiej traktowaniniz rdzenni obywatele. WON z powrotem do Afryki albo do swoich ziomkow, wyznawcow religii pokoju!!
20 kwiecień 2015 : 13:40 Adam Janowski | Zgłoś
0 co zrobi UE?
W Libii działają dwa rywalizujące ze sobą rządy.Inaczej mówiąc panuje bezprawie,co bezwzględnie wykorzystują pozbawieni skrupułów przemytnicy ludzi.Zdesperowani uciekinierzy z Erytreii,Sudanu,Nigerii powierzają swój los chciwym gangom trudniącym się przemytem ludzi.Imigranci płacą za transfer przez pustynię,następnie płacą(niestety czasami życiem)za transfer przez M.Śródziemne i trzeci raz płacą gangsterom za zorganizowanie ucieczki z obozu dla uchodźców we Włoszech/Hiszpanii/Grecji i przejazd do W.Brytanii,Belgii,Francji lub Holandii.Samym tylko ratowaniem życia na morzu sytuacji życiowej tych zdesperowanych biednych ludzi nie poprawi się.
21 kwiecień 2015 : 06:34 selawi | Zgłoś

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Zaloguj się

1 1 1 1

Źródło:

Waluta Kupno Sprzedaż
USD 4.0665 4.1487
EUR 4.2261 4.3115
CHF 4.5255 4.6169
GBP 5.0933 5.1961

Newsletter