Stocznie, Statki

Rada Nadzorcza Morskiej Stoczni Remontowej "Gryfia" wybrała nowego prezesa spółki. Została nim ekonomistka Hanna Hanć, która planuje oprzeć rozwój stoczni na bazie najbardziej dochodowej części działalności spółki – remontach statków.

Dotychczasowy szef spółki Lesław Hnat niedawno zrezygnował z pełnienia tej funkcji.

- Prezes Hanna Hanć posiada wieloletnie doświadczenie w branży morskiej, które zdobywała na stanowiskach kierowniczych w Polskiej Żegludze Morskiej, Polsteam Luxembourg, Unity Line oraz Prokon - informuje Szymon Dominiak-Górski w komunikacie dla mediów. - Ukończyła ekonomię na Uniwersytecie Szczecińskim ze specjalizacją w ekonomice transportu morskiego oraz studia MBA w Helsinki Business School of Economics and Business Administration, a także w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Ma kwalifikacje project manager professional, przyznawane przez uznany amerykański Project Management Institute.

Nowa prezes "Gryfii" specjalizuje się w zarządzaniu przedsiębiorstwami przechodzącymi przez złożone procesy zmian. Rada Nadzorcza postawiła przed nią zadanie wprowadzenia MSR "Gryfiia" na ścieżkę rozwoju. Restrukturyzacja, polegająca m.in. na połączeniu stoczni w Świnoujściu i Szczecinie, sprzedaży zbędnych gruntów i przejściu niektórych pracowników do firm zewnętrznych, została zakończona. W ciągu trzech miesięcy nowa prezes opracuje plan rozwoju stoczni.

- Koniec wyrzeczeń, czas na rozwój - zapowiedziała Hanna Hanć. - Planuję skupić się na najbardziej dochodowej części działalności MSR "Gryfia", czyli remontach statków. Stocznia posiada wspaniałych pracowników z bogatym doświadczeniem i wysokimi kwalifikacjami. Trzeba wykorzystać ten potencjał.

Nowa prezes chce włączyć w pracę nad planem rozwoju spółki całą załogę stoczni.

- Chcę zaangażować pracowników i skonsultować z nimi m.in. regulamin pracy, wynagrodzeń i premiowania w kontekście wcześniej zawartych porozumień, a także sposób funkcjonowania zakładowego funduszu świadczeń socjalnych i delegacji uprawnień - wyjaśniła H. Hanć.

Prezes dodała, że konieczną inwestycją jest remont klasowy doku nr 5, znajdującego się w Szczecinie.

- Jeśli nie będzie mógł sprawnie działać, największe statki będą omijały naszą stocznię - stwierdziła.

(ek) 

 

 

+12 Koniec wyrzeczeń
Koniec wyrzeczeń: będzie nowa flota samochodów dla Zarządu. Hurra!!!
17 luty 2015 : 09:51 H-201 | Zgłoś
+20 Czwarty prezes po wejściu MARSA i czwarty plan rozwoju !!!!!
... niech mars stuknie się w głowę.......
17 luty 2015 : 11:21 obserwator | Zgłoś
+11 Piaty dyrektor produkcji od 1.10.2013.
Aktualnie od momentu połączenia MSR SA i Gryfia Szczecin od 1.10.2013 mamy piątego dyrektora produkcji.

Każdy spełnia swoją misję, dostaje godziwe odszkodowanie tytułem umowy managerskiej + TZW prawa autorskie co miesiąc po 50 000 zł (f-ma Grot Consulting).
17 luty 2015 : 12:50 Stoczniowiec. | Zgłoś
+3 Plan marsa
Mars ma cały czas jeden plan - pompować w Stocznie nie swoje pieniądze. Pani Prezes powinna sięgnąć po najmłodszego dyrektora produkcji w historii Gryfii, chociaż w produkcji nigdy on nie pracował, za to namiętnie grał w squasha.
17 luty 2015 : 19:45 Sławko | Zgłoś
+15 A gdzie obiecane przez mars 200mln przychodu stoczni w 2014r.
.... gdzie ich wcześniejsze biznesplany którymi się chwalili ????? Odchyłki w tych biznesplanach 1000% i pewnie głęboko je ukryli. Banda konowałów....
18 luty 2015 : 00:37 B2 | Zgłoś
+9 Polityczna decyzja
Brak w tej charakterystyce nowej pani prezes najważniejszej informacji
o tym , że to kandydatka Platformy Obywatelskiej.
To zresztą żadna sensacja . Gryfia to firma państwowa a więc politycy decydują o stanowiskach.
20 luty 2015 : 15:07 Alo2 | Zgłoś

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Zaloguj się

1 1 1 1

Źródło:

Waluta Kupno Sprzedaż
USD 4.0777 4.1601
EUR 4.2961 4.3829
CHF 4.6158 4.709
GBP 5.1533 5.2575

Newsletter