Port Gdańsk wziął udział w 13. Targach China International Logistics and Transportation Fair w Shenzhen. Przedstawiciele Portu wrócili do Polski nie tylko z nowymi kontaktami biznesowymi i deklaracjami współpracy, ale także nagrodą za reprezentację podczas wydarzenia.
Targi CILF to z jednej strony szereg debat, z drugiej ogromna przestrzeń wystawiennicza. Co roku tysiące firm prezentują swoją działalność. W tegorocznej edycji Port Gdańsk wziął udział jako prelegent, organizator panelu dyskusyjnego oraz wystawca. Za całokształt ekspozycji marketingowej otrzymał od organizatorów targów nagrodę.
- To dla nas ogromne wyróżnienie. Jeszcze niedawno Port Gdańsk był jednym z wielu portów, które po prostu pojawiają się na tym wydarzeniu. Dziś jesteśmy najlepsi. Organizacja takiego eventu to miesiące bardzo ciężkiej pracy całego zespołu marketingowego, który z siedziby w Polsce koordynuje wydarzenie w Azji. Biorąc pod uwagę różnicę czasową, śmiało mogę stwierdzić, że pracujemy dzień i noc. Jak widać, nie na darmo – tłumaczy Patryk Felmet, dyrektor marketingu i komunikacji w Zarządzie Morskiego Portu Gdańsk. – Nagroda, którą otrzymaliśmy, udowadnia, że kierunek naszych działań marketingowych i ich intensyfikacja, to właściwa droga – dodaje.
Prezentacja Portu Gdańsk została wskazana jako najlepsza wśród ok. 1800 innych uczestników wydarzenia. – Shenzhen zostało dosłownie zalane Portem Gdańsk. Przez cały czas trwania targów co chwilę spotykaliśmy kogoś, kto miał nasze gadżety. Przy samym stoisku nieustannie pojawiali się kolejni goście chwalący stoisko i całą oprawę marketingową Portu. Chińczycy są bardzo wymagający i doświadczeni w zakresie nowości oraz organizacji, tym bardziej cieszy nas wyróżnienie otrzymane właśnie od nich – mówi Marcin Osowski, wiceprezes ZMPG ds. infrastruktury.
Wśród uczestników CILF znalazły się nie tylko inne światowe porty, ale także najwięksi przedsiębiorcy branży logistycznej, portowej i morskiej.
rel (Port Gdańsk SA)