Bezpieczna łączność zapewniająca czas pracy kotła i optymalizację
Dzisiejszy rynek morski jest rynkiem niepewnym, na którym armatorzy i operatorzy statków muszą stawiać czoła nowym wyzwaniom technicznym i zmieniającym się warunkom finansowym. Większość statków jest uzależniona od bezpiecznego i ekonomicznego działania ich kotła(ów). Działanie kotła jest też kluczowe dla załadunku i rozładunku na niektórych typach statków. W przypadku awarii kotła, szybki powrót do prawidłowego działania jest sprawą nadrzędną
Oferujemy innowacyjne usługi Alfa Laval Aalborg Digital Services dla kotłów, dostępne w pakietach Silver i Gold, które zapewniają zdalne wsparcie dla załogi na pokładzie. Zbudowane w oparciu o stuletnie doświadczenie Alfa Laval w dziedzinie kotłów, pomagają zapewnić najlepsze osiągi systemu kotłowego.
Czym się zajmujemy
Dzięki niewielkiej instalacji i dostępowi do łącza satelitarnego statku, udostępniamy aktualny stan kotła, dane operacyjne i ustawienia online poprzez bezpieczny portal. Dostęp do tego portalu ma załoga statku, właściwa organizacja na lądzie oraz specjaliści serwisowi Alfa Laval.
Cyfrowe usługi zbudowane na portalu dostępne są w dwóch różnych pakietach. Pakiet Silver umożliwia załodze statku - we współpracy z czynną 24 godziny na dobę infolinią serwisową Alfa Laval - szybką identyfikację i usunięcie problemu, co oszczędza czas i potencjalne koszty. Pakiet Gold pozwala na wykorzystanie systemu do analizy stanu kotła, a Alfa Laval dostarcza miesięczny raport o stanie kotła. Raport ten zawiera sugestie dotyczące optymalizacji kotła i zmniejszenia zużycia paliwa, jak również jak również wykryte usterki.
Korzyści
• Zdalny monitoring online (pakiety Silver i Gold)
– Automatyzacja zbierania analiz kluczowych danych potrzebnych do oceny wydajności systemu kotłowego
– Możliwość usunięcia błędu przez człowieka, podczas rejestrowania i analizowania kluczowych parametrów systemu kotłowego
• Zdalne wsparcie (pakiety Silver i Gold)
– Natychmiastowy dostęp do fachowej wiedzy na temat kotłów, 24/7
– Zmniejszenie zapotrzebowania na wizyty serwisowe
– Zmniejszenie czasu i wysiłku na wsparcie techniczne załogi na lądzie
• Miesięczna analiza stanu urządzenia (tylko pakiet Gold)
– Lepsze rozeznanie kosztów operacyjnych kotła, dzięki miesięcznym przeglądom
– Tworzenie możliwości ciągłej optymalizacji zamiast działań punktowych
– Usuwanie niedostatecznej wydajności kotła dzięki zaleceniom ekspertów ds. kotłów
• Diagnostyka błędów (tylo pakiet Gold)
– Informowanie o typowych potencjalnych problemach
– Skrócenie czasu przestoju, potrzebnego na identyfikację usterek
– Ograniczenie możliwości wystąpienia kolejnych awarii
Zakres usług (Usługi cyfrowe Alfa Laval Aalborg są oparte na miesięcznym abonamencie z okresem obowiązywania wynoszącym 30 miesięcy).
• Zawarte w pakietach Silver i Gold:
– Instalacja niezbędnego sprzętu do rejestrowania danych i zdalnego monitorowania
– Zdalna pomoc z infolinii serwisowej Alfa Laval - 24/7, 365 dni w roku
• Tylko pakiet Gold:
– Miesięczna analiza stanu kotła
– Diagnostyka błędów
Zakres dostaw
• Zawarte w pakietach Silver i Gold:
– Instalacja przemysłowej bramki polowej PC wewnątrz szafy sterowniczej kotła, wraz z powiązanym okablowaniem (cały sprzęt dostarczony przez Alfa Laval).
– Konfiguracja dostępu do platformy Alfa Laval Internet of Things (ALIoT), która umożliwi zdalne monitorowanie systemu kotłowego
Alfa Laval Internet of Things (ALIoT)
Alfa Laval Internet of Things jest standardową platformą w chmurze wykorzystywaną do świadczenia usług związanych z łącznością, takich jak Alfa Laval Aalborg Digital Services. Jeśli oferuje:
• Prosty i intuicyjny przegląd stanu i wydajności kotła
• Najnowocześniejsze zabezpieczenia oparte na Microsoft Azure, zapewniające szyfrowanie danych bez dostępu do nich osób trzecich
Alfa Laval Aalborg Digital Services kontakt:
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o Alfa Laval Aalborg Digital Services, skontaktuj się z nami: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Więcej informacji na temat oferty na stronie: Alfa Laval_Przemysł Morski
Od redakcji
O Alfa Laval
Alfa Laval działa w trzech segmentach sprzedażowych: energetycznym, morskim i spożywczym i wodnym, oferując swoje doświadczenie, produkty oraz usługi dla wielu gałęzi przemysłu w ok. 100 krajach. Jesteśmy ponadto zaangażowani w optymalizację procesów, tworzenie odpowiedzialnego rozwoju i stymulowanie postępu, będąc zawsze o krok do przodu w procesie wspierania klientów w osiąganiu ich celów biznesowych i zrównoważonego rozwoju.
Innowacyjne technologie Alfa Laval są przeznaczone do oczyszczania, rafinacji i powtórnego wykorzystania materiałów, promując bardziej odpowiedzialne wykorzystanie zasobów naturalnych. Przekłada się to na poprawę efektywności energetycznej i odzysku ciepła, sprawniejsze uzdatnianie wody i redukcję emisji zanieczyszczeń. Dzięki temu przyśpieszamy sukces nie tylko naszych klientów, lecz również sukces ludzi i samej planety. Postępując zgodnie z naszym sloganem Advancing betterTM, sprawiamy, że świat staje się lepszy każdego dnia.
Alfa Laval zatrudnia 16,700 pracowników. Roczna sprzedaż w 2020 roku wyniosła SEK 41,5 mld (ok. EUR 4 mld). Firma jest notowana na giełdzie Nasdaq OMX.
PortalMorski.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.