Czy warto inwestować 12 mld w Port Centralny w Gdańsku?

-163 Morze
Najefektywniejszym departamentem w MGMiŻŚ jest dep. Propagandy. Wspaniałe kampanie dot budowy promów dla PŻB iPŻM, razem 6 sztuk czy budowy okrętów pdwodnych. Obecnie trwa kampania dot budowy terminali kontenerowych. W zeszłym roku polskie portowe terminale przeładowały 2 834 296 TEU. Projekty nowych terminali wykonane przez zarządy portów opiewają na 9 mlnTEU 9 (w tym budowa T3 DCT). Obecne moce terminali są na poziomie 5 mln TEU. Trzykrotne zwiększenie mocy przeładunkowych to już nie jest nawet propaganda, to patologia. Tymbardziej, że rozwija się port w Kłajpedzie, Rosjanie planują terminal w obwodzie kaliningradzkim a polski rząd promuje Via Carpatię. Gierek by tego nie wymyślił.
30 maj 2019 : 06:20 Andy | Zgłoś
-224 Bąk
Niepotrzebny wydatek. Mamy przecież port w Hamburgu.
07 czerwiec 2019 : 16:16 Józef | Zgłoś
+218 Prawda
W Kaliningradzie też jest port! POtomki stalinowskich zbrodniarzy i złodziei kur okresu wojny Polszu od Stalina otrzymali w zarząd w zamian aby NIC NIE BYŁO!Aby jakikolwiek projekt się nie udał! Taki jest sens istnienia nadzwyczajnej kasty z nadania Stalina, POtomków trepów LWP, MO, ZOMO, SB. Dla nich największym wrogiem jest silna Polska!
17 czerwiec 2019 : 08:08 roman22 | Zgłoś
-79 Pisowskie trole
Myślałęm, że znajdę tutaj w miarę rzeczowe i profesjonalne informacje o gospodarce morskiej, ale widzę, że propaganda sukcesu uprawiana przez pseudo obiektywnych dziennikarzy dotarła i tutaj.
Dodatkowo prawie każda próba rzeczowego skomentowania artykułów, kończy się totalnym hejtem pisowskich troli.
28 sierpień 2019 : 06:04 jarosław wielki | Zgłoś
-1 trole ?
To nie trole to jakiś najazd szarańczy. Nie widziałem jeszcze na tym portalu tylu kliknięć. Od 0 do 236 ! I wszystko z jednej "słusznej" opcji. Czyżby min. Grabarczyk bał się o ponowną nominację?
10 listopad 2019 : 16:19 maciek2 | Zgłoś
+21 Statki
Handel morski jest kluczem do sukcesu kraju. Drogi morskie były, są i będą najbardziej ciekawe handlowo. Jeżeli ktoś widział naście kontenerowców czekających na wejście do portu w Gdańsku ten wie, że port ma wąskie gardło. Kolejki zawsze świadczą o granicznych możliwościach. Nie jestem żadnym zwolennikiem ani PIS ani PO. Nie znam się na portach i ich działaniu ale kojarzę fakty i wysuwam wnioski.
25 wrzesień 2019 : 10:49 JacekS | Zgłoś
+5 Inż BO
Porty to Mc Donaldy przy drodze -jeżeli nie będzie przejeżdżających to upadną bo sąsiadujące miasto ma swój Mac w mieście. Gdańsk mieści się na końcu drogi przez Bałtyk-oby był potrzebny Białorusi , Ukrainie noi aby St Petersburg zamarzał na długie miesiące . Litwa z Kłajpedą to istotna konkurencja sprawniej działająca-byłem klientem tego portu!!
14 październik 2019 : 15:33 Józef | Zgłoś
+2 Ocieplenie klimatu.
Ocieplenie klimatu nakaże redukcje emisji CO2. Na celowniku przyszłej przewodniczącej KE UE będzie pani van den Leyen, która już o tym mówi. Do 2050 trzeba zlikwidować emisje netto. Transport morski wytwarza 1 mld ton. Po co porty jak nie będzie transportu?
24 październik 2019 : 13:57 Też Inż BO | Zgłoś
+7 Żeglugowiec
Jeszcze dużo czasu do zakończenia budowy-jeżeli zdecydowanie obniżą się prognozy to można zatrzymać rozbudowę na mniejszym zasięgu. Podnoszący się poziom oceanów będzie katastrofalny dla Rotterdamu i Hamburga co może służyć Gdańskowi , a ostra zima może zamrożić St. Petersburg.
16 listopad 2019 : 17:25 Józef | Zgłoś

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Zaloguj się