Żegluga

Szwedzka firma logistyczna Greencarrier podejmuje odważną inicjatywę na rzecz ekologicznej żeglugi, rozpoczynając kampanię „Żegluga wolna od paliw kopalnych”, której celem jest przyspieszenie transformacji sektora morskiego. W ramach tej inicjatywy Greencarrier daje firmom możliwość darmowego przetestowania rozwiązania Maritime Biofuel Insets, aby mogły na własnym przykładzie przekonać się, jak znacząco mogą ograniczyć emisję dwutlenku węgla w transporcie morskim.

1000 ton biopaliwa – całkowicie za darmo

W ramach kampanii Greencarrier przekazuje klientom 1000 ton biopaliwa – decyduje kolejność zgłoszeń. Firmy mogą skorzystać z tej oferty, rejestrując się poprzez formularz na stronie Greencarrier. Aby otrzymać biopaliwo, wystarczy wypełnić formularz na stronie Greencarrier. Po dokonaniu rejestracji, partia biopaliwa zostanie automatycznie przypisana do następnego transportu.

Naszym celem jest pokazanie, jak proste i dostępne jest to rozwiązanie, jednocześnie pomagając naszym klientom dostosować je do specyfiki ich działalności. Kampania zachęca naszych klientów do aktywnego uczestnictwa w tej transformacji, pokazując, jak łatwo można ograniczyć emisje, korzystając z Maritime Biofuel Insets. Jako firma transportowa mamy nie tylko obowiązek wdrażania bardziej ekologicznych rozwiązań, ale także ukierunkowania transformacji branży żeglugowej na przyszłość bez paliw kopalnych – mówi Patrik Westræus, dyrektor ds. zrównoważonego rozwoju w Greencarrier.

Kampania „Żegluga wolna od paliw kopalnych” jest w pełni finansowana przez Greencarrier w ramach niedawno uruchomionej inicjatywy Greencarrier Blue, mającej na celu wspieranie działań zmierzających do zmniejszenia negatywnego wpływu żeglugi na środowisko.

Łatwa zmiana o wielkim znaczeniu – realizacja długoterminowych celów w niepewnych czasach

Dzięki Maritime Biofuel Insets firmy mogą zmniejszyć emisję CO₂ pochodzącą z paliw kopalnych aż o 100%, zastępując tradycyjne paliwa morskie zweryfikowanym biopaliwem odnawialnym. Podobnie jak w przypadku zielonej energii, która działa na zasadzie bilansu masy, rozwiązanie to zapewnia, że w sektorze żeglugowym wykorzystywana jest odpowiednia ilość biopaliwa, nawet jeśli nie znajduje się ono bezpośrednio na statku transportującym towary firmy.

Przejście na biopaliwo w przypadku transportu kontenerowego to opłacalna inwestycja. Na przykład, koszt zastosowania Maritime Biofuel Insets na trasie między Azją a Europą wyniósłby około 250 € (272 $) w przeliczeniu na średniej wielkości kontener TEU.

Odpowiedzialne podejście – transformacja branży żeglugowej na wolną od paliw kopalnych

W obliczu zmiany merytoryki działań politycznych – z UE ograniczającą zakres CSRD i rosnącym oporem wobec zrównoważonego rozwoju – firmy muszą teraz, bardziej niż kiedykolwiek, przejąć odpowiedzialność i przyspieszyć przemiany na rzecz żeglugi wolnej od paliw kopalnych – zaznacza Patrik Westræus.

Kampania Biofuel Insets firmy Greencarrier to coś więcej darmowa próbka – to krok w stronę realizacji wizji firmy, jaką jest budowanie zrównoważonej przyszłości – transport za transportem.

rel (Greencarrier)

1 1 1 1

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Zaloguj się

Waluta Kupno Sprzedaż
USD 3.7175 3.7927
EUR 4.2291 4.3145
CHF 4.4993 4.5901
GBP 4.9492 5.0492