Jak informuje Radio Szczecin, Polska Żegluga Bałtycka, mimo pandemii Covid-19, szacuje wzrost przewozów i prawdopodobnie zamknie ten rok „na plusie”.
Tegoroczny okres wiosenny, całkowicie sparaliżowany przez pandemię koronawirusa, spowodował, że ruch pasażerski armatora spadł o 70 procent, na promach było o kilkadziesiąt procent mniej samochodów ciężarowych - informuje Radio Szczecin. Druga połowa roku przyniosła ożywienie i, jak czytamy, spółka nadrabia straty.
Promy są na tyle wydajne, że rynek cargo jest - o dziwo - na takim samym poziomie, jak i rok temu, a nawet przewozy we wrześniu na linii Świnoujście wzrosły o 6 proc., co jest niespodzianką i to nie powoduje załamania - mówi na łamach serwisu Radia Szczecin Piotr Redmerski, prezes Polskiej Żeglugi Bałtyckiej.
AL, Radio Szczecin
Fot.: Agnieszka Latarska
Ahoj :)
A więc PŻB straciła 4 lata i o tyle ma opóźnienie. Musi teraz zlecić budowę promu do Chin, a na 4 lata nowy prom o tych parametrach wyczarterować. 1 dzień czarteru takiego promu 20 000 Euro x 365 dni x 4 lata = 29 200 000 Euro x 4,5 = 131 400 000 PLN. I o kwotę tego rzędu PŻB ma prawo pozwać MSR Gryfia w Szczecinie z tyłu wyrządzenia szkody PŻB z tytułu niewywiązania się z kontraktu na budowę promu. I tak zagraniczny armator by postąpił gdyby on zlecił MSR "Gryfia" budowę promu. SPRAWA W CIEMNO WYGRANA W KAŻDEJ INSTANCJI. PYTANIE Z CZYJEJ KIESZENI TRZEBA BY BYŁO ZAPŁACIĆ ?
Gedan - co zrobisz, taka praca, taki los. Zleceniodawca płaci i wymaga
BTW - Cieszy mnie fakt, że coraz więcej neutralnych obserwatorów widzi tę patologiczną wściekliznę kodziarstwa i innych wściekłych macic. Tak naprawdę, to ich plucie jadem jest przeciwskuteczne - co już parę razy mieliśmy okazję zaobserwować przy okazji analiz powyborczych. Z punktu widzenia obozu obecnej władzy taka patologiczna nienawiść jest chyba (nie wiem, spekuluję) pożądana ponieważ odstręcza od psycholi normalnych ludzi, a poprzez swoją ponadnormalną intensywność paradoksalnie przykrywa i kamufluje oczywiste i ewidentne wpadki obecnie rządzących
Po pierwsze to w Nynäshamn nie ma Turków robiących kebaby :)
Po drugie już to widzę... Kolejki naszych rodaków kupujących jedzenie w szwedzkich fastfoodach:)
Po trzecie właśnie widać jak zaraz po zaokrętowaniu wszyscy walą do caffeterii po meeega drogie jedzenie i niezmienne od lat menu:)
Po czwarte to na SL masz na pewno mega tanio:)...
Albo nie pływasz albo coś marudzisz na siłę.
https://www.portalmorski.pl/m-stocznie-statki/46956-historyczny-prom-gryfia-zostal-wycofany-z-przetargu .
Jak to mówił Franz Maurer w Krollu "SZTUKA JEST SZTUKA " . CHCELIśTA PRUM . TO MOTA PRUM I PŁYWAJATA SE DO SZWECJI CZY GDZIE TAM CHCETA . JESTEŚMY KWITA .
Plus oczywiście dresy Adidasa i skarpetki NIKE i trampki Reebok dla pseudoZZ z PŻB tak KZ PIS . .
https://www.youtube.com/watch?v=h5aF2CSwNTU
PortalMorski.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.