Rok 2014 był dla naszej spółki rokiem przygotowań do wejścia w życie tzw. dyrektywy siarkowej. Musieliśmy przystosować nasze promy do nowych wymagań tak, aby nie odczuli tego nasi pasażerowie, czyli prowadząc regularny serwis. Dziś mogę powiedzieć, że to nam się w pełni udało. Zmiana napędu jednostek wiązała się także z koniecznością poniesienia kosztów, co stanowiło obciążenie dla firmy, ale wszystkie zmiany zostały zrealizowane i wszystkie nasze jednostki, a jest to flota siedmiu promów, spełniają dziś wymagania dyrektywy siarkowej.
W ubiegłym roku w porównaniu do roku 2013 aż o 10% wzrosła liczba pasażerów na naszych promach. Jest to dla nas niezwykle istotne, ponieważ oznacza, że pasażerowie darzą nas zaufaniem i mimo pojawienia się w polskich portach nowego przewoźnika coraz chętniej podróżują z Unity Line. Będziemy sukcesywnie podnosić jakość naszych usług, bo 20 lat doświadczenia i zaufania pasażerów-zobowiązuje.
InfoMare.pl
I co się tu dziwić ! ,że TT-line rozpycha się łokciami.
Zgadzam się z przedmówcą - też pływam i na prawdę nie wydaje mi się, żeby uwagi niejakiego MARKO były tutaj na miejscu. Już ponad rok temu:
[link usunięty]
pisano, że Unity Line usiłuje wprowadzić do swojej floty dwa nowe promy zasilane ekologicznym paliwem LNG.
", a to tyle zachodu !"? - Pan pracował w branży i jest ekspertem w dziedzinie, że się tak ostro na temat wypowiada?
Jak i każdy inny operator promowy :)
Poza tym TT-line też ma swoje grzeszki na sumieniu:
[link usunięty]
Fajne jest to, że Polonia już po remoncie i znowu na trasie :)
PortalMorski.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.