Stocznie, Statki

W pierwszych dniach grudnia stocznia Crist zawarła z francuską stocznią Piriou kontrakt na budowę statku logistycznego, tzw. Polar Logistic Vessel.

Jednostka będzie wykorzystywana do przewozu ładunków pomiędzy francuską stacją polarną Dumont d’Urville na Antarktydzie, a tasmańskim portem Hobart. Statek będzie także wykorzystywany jako jednostka patrolowa francuskiej marynarki wojennej w celu dozorowania pozaeuropejskich wód Republiki Francuskiej.

Z uwagi na fakt, iż statek będzie pływał na wodach polarnych, będzie posiadał wysoką klasę lodową. Jednostkę będą napędzały 4 silniki, których moc będzie przekazywana poprzez dwie linie wałów. Na pokładzie PLV przewidziano miejsce na lądowisko dla dwóch helikopterów. Ładownia statku pomieści towary o wadze 1 200 ton. Całkowita długość statku wyniesie 72 m, a szerokość 16 m. 

rel

+3 Statek czy kadlub.
Jak na zlecenie jakiejs stoczni to chyba kadlub tylko? Ma ktos dokladniejsze informacje?
11 grudzień 2015 : 15:19 ciekawy | Zgłoś
+5 No właśnie statek czy kadłub
może już pora nauczyć się doprecyzowywać takie wiadomości
11 grudzień 2015 : 17:20 też ciekawy | Zgłoś
+5 Oczywiście, że kadłub
Statek zakontraktowano we francuskiej stoczni.
11 grudzień 2015 : 18:23 Mateo | Zgłoś
+7 Statek, to lepiej brzmi
W komunikatach TFI MARS dalej kłamią, że chodzi o statek i tak to rozsyłają.
11 grudzień 2015 : 18:26 Mateo | Zgłoś
+1 Sukces murowany
Jeżeli wykonają tak jak X -Bow , a zapewne tak się stanie, to nie ma znaczenia, czy kadłub , czy statek.Wielu pracowników ma sensowną pracę i szkolą się następni wykonawcy.Chciałbym mieć również wiarę,że są uczciwie opłacani.To rodzi dalszy postęp. Brawo stoczniowcy !
18 grudzień 2015 : 19:56 Antoni | Zgłoś

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Zaloguj się

1 1 1 1
Waluta Kupno Sprzedaż
USD 4.0491 4.1309
EUR 4.2097 4.2947
CHF 4.5098 4.601
GBP 5.0936 5.1966

Newsletter