Inne

W jubileuszowej edycji festiwalu FilmAT, w kategorii Film promujący miasto, spot reklamowy „Sopot naturalnie kulturalny” zdobył nagrodę specjalną.

Jak poinformowała PAP Anetta Konopacka z sopockiego urzędu miasta, "Sopot naturalnie kulturalny" to hasło kampanii, którą w czerwcu tego roku miasto przygotowało z Sopocką Organizacją Turystyczną z myślą o wsparciu lokalnej branży turystycznej i gastronomicznej.

"Pod tą marką prowadzone są różne działania, które pokażą możliwości spędzania czasu wolnego, jakie oferuje Sopot, również ten uzdrowiskowy. To także opowieść o ciekawych propozycjach kulturalnych, które odbywać się będą w miejscach nieoczywistych, zielonych i przestrzennych" - dodaje sopocka urzędniczka.

Na potrzeby kampanii powstał spot reklamowy, który jest zapisem rodzinnych wakacji w Sopocie. Kamera podąża za bohaterami, którzy spędzają czas na rowerach, grając w piłkę na plaży, ćwicząc jogę nad morzem, czy relaksując się w strefie LASY Opery Leśnej podczas klimatycznego koncertu.

Nagrodzony spot wyreżyserował Michał Popczyk, muzykę napisał Mariusz Noskowiak, a za stylizację odpowiadała Katarzyna Piątek. W rolę dziecka wcieliła się Sara Zielińska, mamę zagrała Anna Czajka, a tatę Jakub Ehrlich.

"To chyba pierwszy spot, w którym na pierwszym planie nie ma monciaka, nie ma mola, ale są przepiękne tereny zielone Sopotu. Pokazuje inne, może trochę miej znane, ale równie piękne oblicze miasta, tak i ja zachęcam mieszkańców oraz gości do odkrywania walorów kurortu. Mamy przepiękne lasy, mamy przepiękne parki i mamy niesamowitych artystów oraz wspaniałe wydarzenia kulturalne – powiedziała wiceprezydent Sopotu Magdalena Czarzyńska-Jachim.

Film "Sopot naturalnie kulturalny"

"Cieszę się, że pomimo pandemii i 15-ty, jubileuszowy festiwal FilmAT się odbył. Ograniczenia związane z epidemią spowodowały konieczność wielu działań online, bez tradycyjnych spotkań. Pomimo tego okazało się, że poziom festiwalu wcale się nie obniżył – powiedział prezydent jury festiwalu Zbigniew Żmudzki.

Festiwal FilmAT to prezentacja najnowszych trendów w dziedzinie filmów dokumentalnych, reportaży telewizyjnych, komunikacji turystycznej, filmów korporacyjnych i instytucjonalnych.

Produkcje audiowizualne oceniane są w zależności od ich poziomu artystycznego i możliwości wpływania na grupę docelową. Festiwal jest członkiem International Committee of Tourism Film Festivals CIFFT, który od 32 lat wybiera najpiękniejszy turystyczny film świata.

Autor: Krzysztof Wójcik

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Zaloguj się

1 1 1 1

Tagi:

Źródło:

Waluta Kupno Sprzedaż
USD 4.0845 4.1671
EUR 4.2992 4.386
CHF 4.6143 4.7075
GBP 5.1641 5.2685

Newsletter