Unity Line - Galileusz
Powrót
Armatorzy
34 zdjęć
Prom Galileusz należy do serii siedmiu promów zbudowanych w latach 1992-1995 w Holandii i Włoszech na zamówienie włoskiego armatora, które były jednymi z pierwszych w Europie realizującymi filozofię znaną i lansowaną obecnie przez Unię Europejską jako "autostrady morskie" (motorways of the sea). Połączenia uruchomione z wykorzystaniem tych promów (na szlakach nazywanych "Coastal Sea Road") przebiegały wzdłuż obu wybrzeży Włoch na kierunku Północ-Południe (np. z Genui i La Spezia do Neapolu i Salerno oraz z Wenecji, Triestu i Ravenny do Bari i dalej do Katanii) bezpośrednio odciążając drogi z ruchu ciężarówek.
Statek został zbudowany w 1992 roku jako Via Tirreno dla operatora Viamare Navigazione z grupy Finmare.
W lutym 2006 roku został nabyty przez Euroafrica Linie Żeglugowe Sp. z o.o. (Euroafrica Shipping Lines - ESL) i przemianowany na Galileusz.
Po remontach, adaptacji dla potrzeb nowego właściciela, operatora i linii oraz zmianie klasyfikatora, statek został oddany w zarząd handlowo-operacyjny Unity Line. Zarząd techniczny i załogowy pozostał w gestii ESL.
W listopadzie 2006 r. Galileusz rozpoczął regularną żeglugę na linii Świnoujście-Ystad. Później (od początku lutego 2007 r.) został przesunięty do obsługi nowego połączenia Unity Line między Świnoujściem, a Trelleborgiem.
Charakterystyka podstawowa
Charakterystyka podstawowa
długość całkowita 150,37 m
tonaż pojemnościowy brutto GT 15 848
nośność 6794 t
pas ładunkowy ro-ro 1742
Statek został zbudowany w 1992 roku jako Via Tirreno dla operatora Viamare Navigazione z grupy Finmare.
W lutym 2006 roku został nabyty przez Euroafrica Linie Żeglugowe Sp. z o.o. (Euroafrica Shipping Lines - ESL) i przemianowany na Galileusz.
Po remontach, adaptacji dla potrzeb nowego właściciela, operatora i linii oraz zmianie klasyfikatora, statek został oddany w zarząd handlowo-operacyjny Unity Line. Zarząd techniczny i załogowy pozostał w gestii ESL.
W listopadzie 2006 r. Galileusz rozpoczął regularną żeglugę na linii Świnoujście-Ystad. Później (od początku lutego 2007 r.) został przesunięty do obsługi nowego połączenia Unity Line między Świnoujściem, a Trelleborgiem.
długość całkowita 150,37 m
tonaż pojemnościowy brutto GT 15 848
nośność 6794 t
pas ładunkowy ro-ro 1742
" />
Statek został zbudowany w 1992 roku jako Via Tirreno dla operatora Viamare Navigazione z grupy Finmare.
W lutym 2006 roku został nabyty przez Euroafrica Linie Żeglugowe Sp. z o.o. (Euroafrica Shipping Lines - ESL) i przemianowany na Galileusz.
Po remontach, adaptacji dla potrzeb nowego właściciela, operatora i linii oraz zmianie klasyfikatora, statek został oddany w zarząd handlowo-operacyjny Unity Line. Zarząd techniczny i załogowy pozostał w gestii ESL.
W listopadzie 2006 r. Galileusz rozpoczął regularną żeglugę na linii Świnoujście-Ystad. Później (od początku lutego 2007 r.) został przesunięty do obsługi nowego połączenia Unity Line między Świnoujściem, a Trelleborgiem.
długość całkowita 150,37 m
tonaż pojemnościowy brutto GT 15 848
nośność 6794 t
pas ładunkowy ro-ro 1742
" />
Statek został zbudowany w 1992 roku jako Via Tirreno dla operatora Viamare Navigazione z grupy Finmare.
W lutym 2006 roku został nabyty przez Euroafrica Linie Żeglugowe Sp. z o.o. (Euroafrica Shipping Lines - ESL) i przemianowany na Galileusz.
Po remontach, adaptacji dla potrzeb nowego właściciela, operatora i linii oraz zmianie klasyfikatora, statek został oddany w zarząd handlowo-operacyjny Unity Line. Zarząd techniczny i załogowy pozostał w gestii ESL.
W listopadzie 2006 r. Galileusz rozpoczął regularną żeglugę na linii Świnoujście-Ystad. Później (od początku lutego 2007 r.) został przesunięty do obsługi nowego połączenia Unity Line między Świnoujściem, a Trelleborgiem.
długość całkowita 150,37 m
tonaż pojemnościowy brutto GT 15 848
nośność 6794 t
pas ładunkowy ro-ro 1742
" />
Statek został zbudowany w 1992 roku jako Via Tirreno dla operatora Viamare Navigazione z grupy Finmare.
W lutym 2006 roku został nabyty przez Euroafrica Linie Żeglugowe Sp. z o.o. (Euroafrica Shipping Lines - ESL) i przemianowany na Galileusz.
Po remontach, adaptacji dla potrzeb nowego właściciela, operatora i linii oraz zmianie klasyfikatora, statek został oddany w zarząd handlowo-operacyjny Unity Line. Zarząd techniczny i załogowy pozostał w gestii ESL.
W listopadzie 2006 r. Galileusz rozpoczął regularną żeglugę na linii Świnoujście-Ystad. Później (od początku lutego 2007 r.) został przesunięty do obsługi nowego połączenia Unity Line między Świnoujściem, a Trelleborgiem.
długość całkowita 150,37 m
tonaż pojemnościowy brutto GT 15 848
nośność 6794 t
pas ładunkowy ro-ro 1742
" />
Statek został zbudowany w 1992 roku jako Via Tirreno dla operatora Viamare Navigazione z grupy Finmare.
W lutym 2006 roku został nabyty przez Euroafrica Linie Żeglugowe Sp. z o.o. (Euroafrica Shipping Lines - ESL) i przemianowany na Galileusz.
Po remontach, adaptacji dla potrzeb nowego właściciela, operatora i linii oraz zmianie klasyfikatora, statek został oddany w zarząd handlowo-operacyjny Unity Line. Zarząd techniczny i załogowy pozostał w gestii ESL.
W listopadzie 2006 r. Galileusz rozpoczął regularną żeglugę na linii Świnoujście-Ystad. Później (od początku lutego 2007 r.) został przesunięty do obsługi nowego połączenia Unity Line między Świnoujściem, a Trelleborgiem.
długość całkowita 150,37 m
tonaż pojemnościowy brutto GT 15 848
nośność 6794 t
pas ładunkowy ro-ro 1742
" />
Statek został zbudowany w 1992 roku jako Via Tirreno dla operatora Viamare Navigazione z grupy Finmare.
W lutym 2006 roku został nabyty przez Euroafrica Linie Żeglugowe Sp. z o.o. (Euroafrica Shipping Lines - ESL) i przemianowany na Galileusz.
Po remontach, adaptacji dla potrzeb nowego właściciela, operatora i linii oraz zmianie klasyfikatora, statek został oddany w zarząd handlowo-operacyjny Unity Line. Zarząd techniczny i załogowy pozostał w gestii ESL.
W listopadzie 2006 r. Galileusz rozpoczął regularną żeglugę na linii Świnoujście-Ystad. Później (od początku lutego 2007 r.) został przesunięty do obsługi nowego połączenia Unity Line między Świnoujściem, a Trelleborgiem.
długość całkowita 150,37 m
tonaż pojemnościowy brutto GT 15 848
nośność 6794 t
pas ładunkowy ro-ro 1742
" />
Statek został zbudowany w 1992 roku jako Via Tirreno dla operatora Viamare Navigazione z grupy Finmare.
W lutym 2006 roku został nabyty przez Euroafrica Linie Żeglugowe Sp. z o.o. (Euroafrica Shipping Lines - ESL) i przemianowany na Galileusz.
Po remontach, adaptacji dla potrzeb nowego właściciela, operatora i linii oraz zmianie klasyfikatora, statek został oddany w zarząd handlowo-operacyjny Unity Line. Zarząd techniczny i załogowy pozostał w gestii ESL.
W listopadzie 2006 r. Galileusz rozpoczął regularną żeglugę na linii Świnoujście-Ystad. Później (od początku lutego 2007 r.) został przesunięty do obsługi nowego połączenia Unity Line między Świnoujściem, a Trelleborgiem.
długość całkowita 150,37 m
tonaż pojemnościowy brutto GT 15 848
nośność 6794 t
pas ładunkowy ro-ro 1742
" />
Statek został zbudowany w 1992 roku jako Via Tirreno dla operatora Viamare Navigazione z grupy Finmare.
W lutym 2006 roku został nabyty przez Euroafrica Linie Żeglugowe Sp. z o.o. (Euroafrica Shipping Lines - ESL) i przemianowany na Galileusz.
Po remontach, adaptacji dla potrzeb nowego właściciela, operatora i linii oraz zmianie klasyfikatora, statek został oddany w zarząd handlowo-operacyjny Unity Line. Zarząd techniczny i załogowy pozostał w gestii ESL.
W listopadzie 2006 r. Galileusz rozpoczął regularną żeglugę na linii Świnoujście-Ystad. Później (od początku lutego 2007 r.) został przesunięty do obsługi nowego połączenia Unity Line między Świnoujściem, a Trelleborgiem.
długość całkowita 150,37 m
tonaż pojemnościowy brutto GT 15 848
nośność 6794 t
pas ładunkowy ro-ro 1742
" />
Prom Galileusz należy do serii siedmiu promów zbudowanych w latach 1992-1995 w Holandii i Włoszech na zamówienie włoskiego armatora, które były jednymi z pierwszych w Europie realizującymi filozofię znaną i lansowaną obecnie przez Unię Europejską jako "autostrady morskie" (motorways of the sea). Połączenia uruchomione z wykorzystaniem tych promów (na szlakach nazywanych "Coastal Sea Road") przebiegały wzdłuż obu wybrzeży Włoch na kierunku Północ-Południe (np. z Genui i La Spezia do Neapolu i Salerno oraz z Wenecji, Triestu i Ravenny do Bari i dalej do Katanii) bezpośrednio odciążając drogi z ruchu ciężarówek.
Statek został zbudowany w 1992 roku jako Via Tirreno dla operatora Viamare Navigazione z grupy Finmare.
W lutym 2006 roku został nabyty przez Euroafrica Linie Żeglugowe Sp. z o.o. (Euroafrica Shipping Lines - ESL) i przemianowany na Galileusz.
Po remontach, adaptacji dla potrzeb nowego właściciela, operatora i linii oraz zmianie klasyfikatora, statek został oddany w zarząd handlowo-operacyjny Unity Line. Zarząd techniczny i załogowy pozostał w gestii ESL.
W listopadzie 2006 r. Galileusz rozpoczął regularną żeglugę na linii Świnoujście-Ystad. Później (od początku lutego 2007 r.) został przesunięty do obsługi nowego połączenia Unity Line między Świnoujściem, a Trelleborgiem.
długość całkowita 150,37 m
tonaż pojemnościowy brutto GT 15 848
nośność 6794 t
pas ładunkowy ro-ro 1742
" />
Prom Galileusz należy do serii siedmiu promów zbudowanych w latach 1992-1995 w Holandii i Włoszech na zamówienie włoskiego armatora, które były jednymi z pierwszych w Europie realizującymi filozofię znaną i lansowaną obecnie przez Unię Europejską jako "autostrady morskie" (motorways of the sea). Połączenia uruchomione z wykorzystaniem tych promów (na szlakach nazywanych "Coastal Sea Road") przebiegały wzdłuż obu wybrzeży Włoch na kierunku Północ-Południe (np. z Genui i La Spezia do Neapolu i Salerno oraz z Wenecji, Triestu i Ravenny do Bari i dalej do Katanii) bezpośrednio odciążając drogi z ruchu ciężarówek.
Statek został zbudowany w 1992 roku jako Via Tirreno dla operatora Viamare Navigazione z grupy Finmare.
W lutym 2006 roku został nabyty przez Euroafrica Linie Żeglugowe Sp. z o.o. (Euroafrica Shipping Lines - ESL) i przemianowany na Galileusz.
Po remontach, adaptacji dla potrzeb nowego właściciela, operatora i linii oraz zmianie klasyfikatora, statek został oddany w zarząd handlowo-operacyjny Unity Line. Zarząd techniczny i załogowy pozostał w gestii ESL.
W listopadzie 2006 r. Galileusz rozpoczął regularną żeglugę na linii Świnoujście-Ystad. Później (od początku lutego 2007 r.) został przesunięty do obsługi nowego połączenia Unity Line między Świnoujściem, a Trelleborgiem.
długość całkowita 150,37 m
tonaż pojemnościowy brutto GT 15 848
nośność 6794 t
pas ładunkowy ro-ro 1742
" />
Prom Galileusz należy do serii siedmiu promów zbudowanych w latach 1992-1995 w Holandii i Włoszech na zamówienie włoskiego armatora, które były jednymi z pierwszych w Europie realizującymi filozofię znaną i lansowaną obecnie przez Unię Europejską jako "autostrady morskie" (motorways of the sea). Połączenia uruchomione z wykorzystaniem tych promów (na szlakach nazywanych "Coastal Sea Road") przebiegały wzdłuż obu wybrzeży Włoch na kierunku Północ-Południe (np. z Genui i La Spezia do Neapolu i Salerno oraz z Wenecji, Triestu i Ravenny do Bari i dalej do Katanii) bezpośrednio odciążając drogi z ruchu ciężarówek.
Statek został zbudowany w 1992 roku jako Via Tirreno dla operatora Viamare Navigazione z grupy Finmare.
W lutym 2006 roku został nabyty przez Euroafrica Linie Żeglugowe Sp. z o.o. (Euroafrica Shipping Lines - ESL) i przemianowany na Galileusz.
Po remontach, adaptacji dla potrzeb nowego właściciela, operatora i linii oraz zmianie klasyfikatora, statek został oddany w zarząd handlowo-operacyjny Unity Line. Zarząd techniczny i załogowy pozostał w gestii ESL.
W listopadzie 2006 r. Galileusz rozpoczął regularną żeglugę na linii Świnoujście-Ystad. Później (od początku lutego 2007 r.) został przesunięty do obsługi nowego połączenia Unity Line między Świnoujściem, a Trelleborgiem.
długość całkowita 150,37 m
tonaż pojemnościowy brutto GT 15 848
nośność 6794 t
pas ładunkowy ro-ro 1742
" />
Statek został zbudowany w 1992 roku jako Via Tirreno dla operatora Viamare Navigazione z grupy Finmare.
W lutym 2006 roku został nabyty przez Euroafrica Linie Żeglugowe Sp. z o.o. (Euroafrica Shipping Lines - ESL) i przemianowany na Galileusz.
Po remontach, adaptacji dla potrzeb nowego właściciela, operatora i linii oraz zmianie klasyfikatora, statek został oddany w zarząd handlowo-operacyjny Unity Line. Zarząd techniczny i załogowy pozostał w gestii ESL.
W listopadzie 2006 r. Galileusz rozpoczął regularną żeglugę na linii Świnoujście-Ystad. Później (od początku lutego 2007 r.) został przesunięty do obsługi nowego połączenia Unity Line między Świnoujściem, a Trelleborgiem.
długość całkowita 150,37 m
tonaż pojemnościowy brutto GT 15 848
nośność 6794 t
pas ładunkowy ro-ro 1742
" />
Statek został zbudowany w 1992 roku jako Via Tirreno dla operatora Viamare Navigazione z grupy Finmare.
W lutym 2006 roku został nabyty przez Euroafrica Linie Żeglugowe Sp. z o.o. (Euroafrica Shipping Lines - ESL) i przemianowany na Galileusz.
Po remontach, adaptacji dla potrzeb nowego właściciela, operatora i linii oraz zmianie klasyfikatora, statek został oddany w zarząd handlowo-operacyjny Unity Line. Zarząd techniczny i załogowy pozostał w gestii ESL.
W listopadzie 2006 r. Galileusz rozpoczął regularną żeglugę na linii Świnoujście-Ystad. Później (od początku lutego 2007 r.) został przesunięty do obsługi nowego połączenia Unity Line między Świnoujściem, a Trelleborgiem.
długość całkowita 150,37 m
tonaż pojemnościowy brutto GT 15 848
nośność 6794 t
pas ładunkowy ro-ro 1742
" />
Statek został zbudowany w 1992 roku jako Via Tirreno dla operatora Viamare Navigazione z grupy Finmare.
W lutym 2006 roku został nabyty przez Euroafrica Linie Żeglugowe Sp. z o.o. (Euroafrica Shipping Lines - ESL) i przemianowany na Galileusz.
Po remontach, adaptacji dla potrzeb nowego właściciela, operatora i linii oraz zmianie klasyfikatora, statek został oddany w zarząd handlowo-operacyjny Unity Line. Zarząd techniczny i załogowy pozostał w gestii ESL.
W listopadzie 2006 r. Galileusz rozpoczął regularną żeglugę na linii Świnoujście-Ystad. Później (od początku lutego 2007 r.) został przesunięty do obsługi nowego połączenia Unity Line między Świnoujściem, a Trelleborgiem.
długość całkowita 150,37 m
tonaż pojemnościowy brutto GT 15 848
nośność 6794 t
pas ładunkowy ro-ro 1742
" />
Prom Galileusz należy do serii siedmiu promów zbudowanych w latach 1992-1995 w Holandii i Włoszech na zamówienie włoskiego armatora, które były jednymi z pierwszych w Europie realizującymi filozofię znaną i lansowaną obecnie przez Unię Europejską jako "autostrady morskie" (motorways of the sea). Połączenia uruchomione z wykorzystaniem tych promów (na szlakach nazywanych "Coastal Sea Road") przebiegały wzdłuż obu wybrzeży Włoch na kierunku Północ-Południe (np. z Genui i La Spezia do Neapolu i Salerno oraz z Wenecji, Triestu i Ravenny do Bari i dalej do Katanii) bezpośrednio odciążając drogi z ruchu ciężarówek.
Statek został zbudowany w 1992 roku jako Via Tirreno dla operatora Viamare Navigazione z grupy Finmare.
W lutym 2006 roku został nabyty przez Euroafrica Linie Żeglugowe Sp. z o.o. (Euroafrica Shipping Lines - ESL) i przemianowany na Galileusz.
Po remontach, adaptacji dla potrzeb nowego właściciela, operatora i linii oraz zmianie klasyfikatora, statek został oddany w zarząd handlowo-operacyjny Unity Line. Zarząd techniczny i załogowy pozostał w gestii ESL.
W listopadzie 2006 r. Galileusz rozpoczął regularną żeglugę na linii Świnoujście-Ystad. Później (od początku lutego 2007 r.) został przesunięty do obsługi nowego połączenia Unity Line między Świnoujściem, a Trelleborgiem.
długość całkowita 150,37 m
tonaż pojemnościowy brutto GT 15 848
nośność 6794 t
pas ładunkowy ro-ro 1742
" />
Statek został zbudowany w 1992 roku jako Via Tirreno dla operatora Viamare Navigazione z grupy Finmare.
W lutym 2006 roku został nabyty przez Euroafrica Linie Żeglugowe Sp. z o.o. (Euroafrica Shipping Lines - ESL) i przemianowany na Galileusz.
Po remontach, adaptacji dla potrzeb nowego właściciela, operatora i linii oraz zmianie klasyfikatora, statek został oddany w zarząd handlowo-operacyjny Unity Line. Zarząd techniczny i załogowy pozostał w gestii ESL.
W listopadzie 2006 r. Galileusz rozpoczął regularną żeglugę na linii Świnoujście-Ystad. Później (od początku lutego 2007 r.) został przesunięty do obsługi nowego połączenia Unity Line między Świnoujściem, a Trelleborgiem.
długość całkowita 150,37 m
tonaż pojemnościowy brutto GT 15 848
nośność 6794 t
pas ładunkowy ro-ro 1742
" />
Statek został zbudowany w 1992 roku jako Via Tirreno dla operatora Viamare Navigazione z grupy Finmare.
W lutym 2006 roku został nabyty przez Euroafrica Linie Żeglugowe Sp. z o.o. (Euroafrica Shipping Lines - ESL) i przemianowany na Galileusz.
Po remontach, adaptacji dla potrzeb nowego właściciela, operatora i linii oraz zmianie klasyfikatora, statek został oddany w zarząd handlowo-operacyjny Unity Line. Zarząd techniczny i załogowy pozostał w gestii ESL.
W listopadzie 2006 r. Galileusz rozpoczął regularną żeglugę na linii Świnoujście-Ystad. Później (od początku lutego 2007 r.) został przesunięty do obsługi nowego połączenia Unity Line między Świnoujściem, a Trelleborgiem.
długość całkowita 150,37 m
tonaż pojemnościowy brutto GT 15 848
nośność 6794 t
pas ładunkowy ro-ro 1742
" />
Statek został zbudowany w 1992 roku jako Via Tirreno dla operatora Viamare Navigazione z grupy Finmare.
W lutym 2006 roku został nabyty przez Euroafrica Linie Żeglugowe Sp. z o.o. (Euroafrica Shipping Lines - ESL) i przemianowany na Galileusz.
Po remontach, adaptacji dla potrzeb nowego właściciela, operatora i linii oraz zmianie klasyfikatora, statek został oddany w zarząd handlowo-operacyjny Unity Line. Zarząd techniczny i załogowy pozostał w gestii ESL.
W listopadzie 2006 r. Galileusz rozpoczął regularną żeglugę na linii Świnoujście-Ystad. Później (od początku lutego 2007 r.) został przesunięty do obsługi nowego połączenia Unity Line między Świnoujściem, a Trelleborgiem.
długość całkowita 150,37 m
tonaż pojemnościowy brutto GT 15 848
nośność 6794 t
pas ładunkowy ro-ro 1742
" />
Statek został zbudowany w 1992 roku jako Via Tirreno dla operatora Viamare Navigazione z grupy Finmare.
W lutym 2006 roku został nabyty przez Euroafrica Linie Żeglugowe Sp. z o.o. (Euroafrica Shipping Lines - ESL) i przemianowany na Galileusz.
Po remontach, adaptacji dla potrzeb nowego właściciela, operatora i linii oraz zmianie klasyfikatora, statek został oddany w zarząd handlowo-operacyjny Unity Line. Zarząd techniczny i załogowy pozostał w gestii ESL.
W listopadzie 2006 r. Galileusz rozpoczął regularną żeglugę na linii Świnoujście-Ystad. Później (od początku lutego 2007 r.) został przesunięty do obsługi nowego połączenia Unity Line między Świnoujściem, a Trelleborgiem.
długość całkowita 150,37 m
tonaż pojemnościowy brutto GT 15 848
nośność 6794 t
pas ładunkowy ro-ro 1742
" />
Statek został zbudowany w 1992 roku jako Via Tirreno dla operatora Viamare Navigazione z grupy Finmare.
W lutym 2006 roku został nabyty przez Euroafrica Linie Żeglugowe Sp. z o.o. (Euroafrica Shipping Lines - ESL) i przemianowany na Galileusz.
Po remontach, adaptacji dla potrzeb nowego właściciela, operatora i linii oraz zmianie klasyfikatora, statek został oddany w zarząd handlowo-operacyjny Unity Line. Zarząd techniczny i załogowy pozostał w gestii ESL.
W listopadzie 2006 r. Galileusz rozpoczął regularną żeglugę na linii Świnoujście-Ystad. Później (od początku lutego 2007 r.) został przesunięty do obsługi nowego połączenia Unity Line między Świnoujściem, a Trelleborgiem.
długość całkowita 150,37 m
tonaż pojemnościowy brutto GT 15 848
nośność 6794 t
pas ładunkowy ro-ro 1742
" />
Statek został zbudowany w 1992 roku jako Via Tirreno dla operatora Viamare Navigazione z grupy Finmare.
W lutym 2006 roku został nabyty przez Euroafrica Linie Żeglugowe Sp. z o.o. (Euroafrica Shipping Lines - ESL) i przemianowany na Galileusz.
Po remontach, adaptacji dla potrzeb nowego właściciela, operatora i linii oraz zmianie klasyfikatora, statek został oddany w zarząd handlowo-operacyjny Unity Line. Zarząd techniczny i załogowy pozostał w gestii ESL.
W listopadzie 2006 r. Galileusz rozpoczął regularną żeglugę na linii Świnoujście-Ystad. Później (od początku lutego 2007 r.) został przesunięty do obsługi nowego połączenia Unity Line między Świnoujściem, a Trelleborgiem.
długość całkowita 150,37 m
tonaż pojemnościowy brutto GT 15 848
nośność 6794 t
pas ładunkowy ro-ro 1742
" />
Statek został zbudowany w 1992 roku jako Via Tirreno dla operatora Viamare Navigazione z grupy Finmare.
W lutym 2006 roku został nabyty przez Euroafrica Linie Żeglugowe Sp. z o.o. (Euroafrica Shipping Lines - ESL) i przemianowany na Galileusz.
Po remontach, adaptacji dla potrzeb nowego właściciela, operatora i linii oraz zmianie klasyfikatora, statek został oddany w zarząd handlowo-operacyjny Unity Line. Zarząd techniczny i załogowy pozostał w gestii ESL.
W listopadzie 2006 r. Galileusz rozpoczął regularną żeglugę na linii Świnoujście-Ystad. Później (od początku lutego 2007 r.) został przesunięty do obsługi nowego połączenia Unity Line między Świnoujściem, a Trelleborgiem.
długość całkowita 150,37 m
tonaż pojemnościowy brutto GT 15 848
nośność 6794 t
pas ładunkowy ro-ro 1742
" />
Statek został zbudowany w 1992 roku jako Via Tirreno dla operatora Viamare Navigazione z grupy Finmare.
W lutym 2006 roku został nabyty przez Euroafrica Linie Żeglugowe Sp. z o.o. (Euroafrica Shipping Lines - ESL) i przemianowany na Galileusz.
Po remontach, adaptacji dla potrzeb nowego właściciela, operatora i linii oraz zmianie klasyfikatora, statek został oddany w zarząd handlowo-operacyjny Unity Line. Zarząd techniczny i załogowy pozostał w gestii ESL.
W listopadzie 2006 r. Galileusz rozpoczął regularną żeglugę na linii Świnoujście-Ystad. Później (od początku lutego 2007 r.) został przesunięty do obsługi nowego połączenia Unity Line między Świnoujściem, a Trelleborgiem.
długość całkowita 150,37 m
tonaż pojemnościowy brutto GT 15 848
nośność 6794 t
pas ładunkowy ro-ro 1742
" />
Statek został zbudowany w 1992 roku jako Via Tirreno dla operatora Viamare Navigazione z grupy Finmare.
W lutym 2006 roku został nabyty przez Euroafrica Linie Żeglugowe Sp. z o.o. (Euroafrica Shipping Lines - ESL) i przemianowany na Galileusz.
Po remontach, adaptacji dla potrzeb nowego właściciela, operatora i linii oraz zmianie klasyfikatora, statek został oddany w zarząd handlowo-operacyjny Unity Line. Zarząd techniczny i załogowy pozostał w gestii ESL.
W listopadzie 2006 r. Galileusz rozpoczął regularną żeglugę na linii Świnoujście-Ystad. Później (od początku lutego 2007 r.) został przesunięty do obsługi nowego połączenia Unity Line między Świnoujściem, a Trelleborgiem.
długość całkowita 150,37 m
tonaż pojemnościowy brutto GT 15 848
nośność 6794 t
pas ładunkowy ro-ro 1742
" />
Statek został zbudowany w 1992 roku jako Via Tirreno dla operatora Viamare Navigazione z grupy Finmare.
W lutym 2006 roku został nabyty przez Euroafrica Linie Żeglugowe Sp. z o.o. (Euroafrica Shipping Lines - ESL) i przemianowany na Galileusz.
Po remontach, adaptacji dla potrzeb nowego właściciela, operatora i linii oraz zmianie klasyfikatora, statek został oddany w zarząd handlowo-operacyjny Unity Line. Zarząd techniczny i załogowy pozostał w gestii ESL.
W listopadzie 2006 r. Galileusz rozpoczął regularną żeglugę na linii Świnoujście-Ystad. Później (od początku lutego 2007 r.) został przesunięty do obsługi nowego połączenia Unity Line między Świnoujściem, a Trelleborgiem.
długość całkowita 150,37 m
tonaż pojemnościowy brutto GT 15 848
nośność 6794 t
pas ładunkowy ro-ro 1742
" />
Statek został zbudowany w 1992 roku jako Via Tirreno dla operatora Viamare Navigazione z grupy Finmare.
W lutym 2006 roku został nabyty przez Euroafrica Linie Żeglugowe Sp. z o.o. (Euroafrica Shipping Lines - ESL) i przemianowany na Galileusz.
Po remontach, adaptacji dla potrzeb nowego właściciela, operatora i linii oraz zmianie klasyfikatora, statek został oddany w zarząd handlowo-operacyjny Unity Line. Zarząd techniczny i załogowy pozostał w gestii ESL.
W listopadzie 2006 r. Galileusz rozpoczął regularną żeglugę na linii Świnoujście-Ystad. Później (od początku lutego 2007 r.) został przesunięty do obsługi nowego połączenia Unity Line między Świnoujściem, a Trelleborgiem.
długość całkowita 150,37 m
tonaż pojemnościowy brutto GT 15 848
nośność 6794 t
pas ładunkowy ro-ro 1742
" />
Statek został zbudowany w 1992 roku jako Via Tirreno dla operatora Viamare Navigazione z grupy Finmare.
W lutym 2006 roku został nabyty przez Euroafrica Linie Żeglugowe Sp. z o.o. (Euroafrica Shipping Lines - ESL) i przemianowany na Galileusz.
Po remontach, adaptacji dla potrzeb nowego właściciela, operatora i linii oraz zmianie klasyfikatora, statek został oddany w zarząd handlowo-operacyjny Unity Line. Zarząd techniczny i załogowy pozostał w gestii ESL.
W listopadzie 2006 r. Galileusz rozpoczął regularną żeglugę na linii Świnoujście-Ystad. Później (od początku lutego 2007 r.) został przesunięty do obsługi nowego połączenia Unity Line między Świnoujściem, a Trelleborgiem.
długość całkowita 150,37 m
tonaż pojemnościowy brutto GT 15 848
nośność 6794 t
pas ładunkowy ro-ro 1742
" />
Statek został zbudowany w 1992 roku jako Via Tirreno dla operatora Viamare Navigazione z grupy Finmare.
W lutym 2006 roku został nabyty przez Euroafrica Linie Żeglugowe Sp. z o.o. (Euroafrica Shipping Lines - ESL) i przemianowany na Galileusz.
Po remontach, adaptacji dla potrzeb nowego właściciela, operatora i linii oraz zmianie klasyfikatora, statek został oddany w zarząd handlowo-operacyjny Unity Line. Zarząd techniczny i załogowy pozostał w gestii ESL.
W listopadzie 2006 r. Galileusz rozpoczął regularną żeglugę na linii Świnoujście-Ystad. Później (od początku lutego 2007 r.) został przesunięty do obsługi nowego połączenia Unity Line między Świnoujściem, a Trelleborgiem.
długość całkowita 150,37 m
tonaż pojemnościowy brutto GT 15 848
nośność 6794 t
pas ładunkowy ro-ro 1742
" />
Statek został zbudowany w 1992 roku jako Via Tirreno dla operatora Viamare Navigazione z grupy Finmare.
W lutym 2006 roku został nabyty przez Euroafrica Linie Żeglugowe Sp. z o.o. (Euroafrica Shipping Lines - ESL) i przemianowany na Galileusz.
Po remontach, adaptacji dla potrzeb nowego właściciela, operatora i linii oraz zmianie klasyfikatora, statek został oddany w zarząd handlowo-operacyjny Unity Line. Zarząd techniczny i załogowy pozostał w gestii ESL.
W listopadzie 2006 r. Galileusz rozpoczął regularną żeglugę na linii Świnoujście-Ystad. Później (od początku lutego 2007 r.) został przesunięty do obsługi nowego połączenia Unity Line między Świnoujściem, a Trelleborgiem.
długość całkowita 150,37 m
tonaż pojemnościowy brutto GT 15 848
nośność 6794 t
pas ładunkowy ro-ro 1742
" />
Statek został zbudowany w 1992 roku jako Via Tirreno dla operatora Viamare Navigazione z grupy Finmare.
W lutym 2006 roku został nabyty przez Euroafrica Linie Żeglugowe Sp. z o.o. (Euroafrica Shipping Lines - ESL) i przemianowany na Galileusz.
Po remontach, adaptacji dla potrzeb nowego właściciela, operatora i linii oraz zmianie klasyfikatora, statek został oddany w zarząd handlowo-operacyjny Unity Line. Zarząd techniczny i załogowy pozostał w gestii ESL.
W listopadzie 2006 r. Galileusz rozpoczął regularną żeglugę na linii Świnoujście-Ystad. Później (od początku lutego 2007 r.) został przesunięty do obsługi nowego połączenia Unity Line między Świnoujściem, a Trelleborgiem.
długość całkowita 150,37 m
tonaż pojemnościowy brutto GT 15 848
nośność 6794 t
pas ładunkowy ro-ro 1742
" />
Statek został zbudowany w 1992 roku jako Via Tirreno dla operatora Viamare Navigazione z grupy Finmare.
W lutym 2006 roku został nabyty przez Euroafrica Linie Żeglugowe Sp. z o.o. (Euroafrica Shipping Lines - ESL) i przemianowany na Galileusz.
Po remontach, adaptacji dla potrzeb nowego właściciela, operatora i linii oraz zmianie klasyfikatora, statek został oddany w zarząd handlowo-operacyjny Unity Line. Zarząd techniczny i załogowy pozostał w gestii ESL.
W listopadzie 2006 r. Galileusz rozpoczął regularną żeglugę na linii Świnoujście-Ystad. Później (od początku lutego 2007 r.) został przesunięty do obsługi nowego połączenia Unity Line między Świnoujściem, a Trelleborgiem.
długość całkowita 150,37 m
tonaż pojemnościowy brutto GT 15 848
nośność 6794 t
pas ładunkowy ro-ro 1742
" />
Statek został zbudowany w 1992 roku jako Via Tirreno dla operatora Viamare Navigazione z grupy Finmare.
W lutym 2006 roku został nabyty przez Euroafrica Linie Żeglugowe Sp. z o.o. (Euroafrica Shipping Lines - ESL) i przemianowany na Galileusz.
Po remontach, adaptacji dla potrzeb nowego właściciela, operatora i linii oraz zmianie klasyfikatora, statek został oddany w zarząd handlowo-operacyjny Unity Line. Zarząd techniczny i załogowy pozostał w gestii ESL.
W listopadzie 2006 r. Galileusz rozpoczął regularną żeglugę na linii Świnoujście-Ystad. Później (od początku lutego 2007 r.) został przesunięty do obsługi nowego połączenia Unity Line między Świnoujściem, a Trelleborgiem.
długość całkowita 150,37 m
tonaż pojemnościowy brutto GT 15 848
nośność 6794 t
pas ładunkowy ro-ro 1742
" />
Statek został zbudowany w 1992 roku jako Via Tirreno dla operatora Viamare Navigazione z grupy Finmare.
W lutym 2006 roku został nabyty przez Euroafrica Linie Żeglugowe Sp. z o.o. (Euroafrica Shipping Lines - ESL) i przemianowany na Galileusz.
Po remontach, adaptacji dla potrzeb nowego właściciela, operatora i linii oraz zmianie klasyfikatora, statek został oddany w zarząd handlowo-operacyjny Unity Line. Zarząd techniczny i załogowy pozostał w gestii ESL.
W listopadzie 2006 r. Galileusz rozpoczął regularną żeglugę na linii Świnoujście-Ystad. Później (od początku lutego 2007 r.) został przesunięty do obsługi nowego połączenia Unity Line między Świnoujściem, a Trelleborgiem.
długość całkowita 150,37 m
tonaż pojemnościowy brutto GT 15 848
nośność 6794 t
pas ładunkowy ro-ro 1742
" />
Statek został zbudowany w 1992 roku jako Via Tirreno dla operatora Viamare Navigazione z grupy Finmare.
W lutym 2006 roku został nabyty przez Euroafrica Linie Żeglugowe Sp. z o.o. (Euroafrica Shipping Lines - ESL) i przemianowany na Galileusz.
Po remontach, adaptacji dla potrzeb nowego właściciela, operatora i linii oraz zmianie klasyfikatora, statek został oddany w zarząd handlowo-operacyjny Unity Line. Zarząd techniczny i załogowy pozostał w gestii ESL.
W listopadzie 2006 r. Galileusz rozpoczął regularną żeglugę na linii Świnoujście-Ystad. Później (od początku lutego 2007 r.) został przesunięty do obsługi nowego połączenia Unity Line między Świnoujściem, a Trelleborgiem.
długość całkowita 150,37 m
tonaż pojemnościowy brutto GT 15 848
nośność 6794 t
pas ładunkowy ro-ro 1742
" />
Prom Galileusz
Fotografia:
PioSta
Prom Galileusz należy do serii siedmiu promów zbudowanych w latach 1992-1995 w Holandii i Włoszech na zamówienie włoskiego armatora, które były jednymi z pierwszych w Europie realizującymi filozofię znaną i lansowaną obecnie przez Unię Europejską jako "autostrady morskie" (motorways of the sea). Połączenia uruchomione z wykorzystaniem tych promów (na szlakach nazywanych "Coastal Sea Road") przebiegały wzdłuż obu wybrzeży Włoch na kierunku Północ-Południe (np. z Genui i La Spezia do Neapolu i Salerno oraz z Wenecji, Triestu i Ravenny do Bari i dalej do Katanii) bezpośrednio odciążając drogi z ruchu ciężarówek.
Statek został zbudowany w 1992 roku jako Via Tirreno dla operatora Viamare Navigazione z grupy Finmare.
W lutym 2006 roku został nabyty przez Euroafrica Linie Żeglugowe Sp. z o.o. (Euroafrica Shipping Lines - ESL) i przemianowany na Galileusz.
Po remontach, adaptacji dla potrzeb nowego właściciela, operatora i linii oraz zmianie klasyfikatora, statek został oddany w zarząd handlowo-operacyjny Unity Line. Zarząd techniczny i załogowy pozostał w gestii ESL.
W listopadzie 2006 r. Galileusz rozpoczął regularną żeglugę na linii Świnoujście-Ystad. Później (od początku lutego 2007 r.) został przesunięty do obsługi nowego połączenia Unity Line między Świnoujściem, a Trelleborgiem.
długość całkowita 150,37 m
tonaż pojemnościowy brutto GT 15 848
nośność 6794 t
pas ładunkowy ro-ro 1742
Statek został zbudowany w 1992 roku jako Via Tirreno dla operatora Viamare Navigazione z grupy Finmare.
W lutym 2006 roku został nabyty przez Euroafrica Linie Żeglugowe Sp. z o.o. (Euroafrica Shipping Lines - ESL) i przemianowany na Galileusz.
Po remontach, adaptacji dla potrzeb nowego właściciela, operatora i linii oraz zmianie klasyfikatora, statek został oddany w zarząd handlowo-operacyjny Unity Line. Zarząd techniczny i załogowy pozostał w gestii ESL.
W listopadzie 2006 r. Galileusz rozpoczął regularną żeglugę na linii Świnoujście-Ystad. Później (od początku lutego 2007 r.) został przesunięty do obsługi nowego połączenia Unity Line między Świnoujściem, a Trelleborgiem.
długość całkowita 150,37 m
tonaż pojemnościowy brutto GT 15 848
nośność 6794 t
pas ładunkowy ro-ro 1742
1 / 34